Heisann123 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei, jeg har nettopp bygd min egen pc og får ikke noe bilde på skjermen. Så jeg lurte på om det kunne være minnet sin feil. Jeg lette litt rundt omkring og fant denne siden. Jeg har kjøpt dette minnet og dette hket. Siden rammen min ikke er nevnt der lurte jeg på om det kan være grunnen til at jeg ikke får bilde på skjermen. Mvh. Lenke til kommentar
larsg Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei, jeg har nettopp bygd min egen pc og får ikke noe bilde på skjermen. Så jeg lurte på om det kunne være minnet sin feil. Jeg lette litt rundt omkring og fant denne siden. Jeg har kjøpt dette minnet og dette hket. Siden rammen min ikke er nevnt der lurte jeg på om det kan være grunnen til at jeg ikke får bilde på skjermen. Mvh. 6406854[/snapback] Kjøpte den ramen og asus kortet med 570 brikkesettet i går. Samme problem.Greide å starte med 1 brikke , fikk satt opp volten til 2.15 og DDR 667 hastighet , da funka det greit. Men ble fryktelig ustabil med 2 brikker.Så kunne kun kjøre med 1 brikke om gangen. Leverte ramen inn for testing hos netshop i dag. Lenke til kommentar
Heisann123 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Hei, jeg har nettopp bygd min egen pc og får ikke noe bilde på skjermen. Så jeg lurte på om det kunne være minnet sin feil. Jeg lette litt rundt omkring og fant denne siden. Jeg har kjøpt dette minnet og dette hket. Siden rammen min ikke er nevnt der lurte jeg på om det kan være grunnen til at jeg ikke får bilde på skjermen. Mvh. 6406854[/snapback] Kjøpte den ramen og asus kortet med 570 brikkesettet i går. Samme problem.Greide å starte med 1 brikke , fikk satt opp volten til 2.15 og DDR 667 hastighet , da funka det greit. Men ble fryktelig ustabil med 2 brikker.Så kunne kun kjøre med 1 brikke om gangen. Leverte ramen inn for testing hos netshop i dag. 6408207[/snapback] Har prøvd med en brikke og, men det funket ikke heller : / Dumt at netshop har omtrent bare ocz i pc 6400 og ingen av de er jo anbefalt av asus: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 MSI sliter og med minne, oppgitt og irritert. Lenke til kommentar
larsg Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei, jeg har nettopp bygd min egen pc og får ikke noe bilde på skjermen. Så jeg lurte på om det kunne være minnet sin feil. Jeg lette litt rundt omkring og fant denne siden. Jeg har kjøpt dette minnet og dette hket. Siden rammen min ikke er nevnt der lurte jeg på om det kan være grunnen til at jeg ikke får bilde på skjermen. Mvh. 6406854[/snapback] Fikk det til å virke i dag.Satt inn en brikke , oppdaterte med beta bios funnet på asus sin side,satte DQS receiver enable timing til 300 ,minnefrekvens til 677 og volt til 2.20 , alt annet auto.Dermed virket alt perfekt!! Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei, jeg har nettopp bygd min egen pc og får ikke noe bilde på skjermen. Så jeg lurte på om det kunne være minnet sin feil. Jeg lette litt rundt omkring og fant denne siden. Jeg har kjøpt dette minnet og dette hket. Siden rammen min ikke er nevnt der lurte jeg på om det kan være grunnen til at jeg ikke får bilde på skjermen. Mvh. 6406854[/snapback] Fikk det til å virke i dag.Satt inn en brikke , oppdaterte med beta bios funnet på asus sin side,satte DQS receiver enable timing til 300 ,minnefrekvens til 677 og volt til 2.20 , alt annet auto.Dermed virket alt perfekt!! 6415378[/snapback] Ja, det sies at Asus kortet sliter med 800mhz om dagen. vil bli utgitt en bios update. engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå