legordan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Nytt speilrefleks, nye bilder.... Ris og ros? Endret 29. juni 2006 av legordan Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) For en eller annen grunn tenker jeg bare "gollum" på det tredje siste bildet. De alviske båtene på elva i Ringenes herre Endret 29. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) syns det var fine bilder jeg. Er det din bil? likte den er ikke noen fotoekspert, men syns du skulle fått med hele fangern på bilen. mangler vel 1 cm eller 2 Endret 29. juni 2006 av deep750 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Litt mange bilder på en gang, derfor litt kort kommentar. Alle er godkjente, men noen er bedre enn andre. Det med bussen er det som gir meg minst. Kompetente bilder. Hva brukte du før? Lenke til kommentar
legordan Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 For en eller annen grunn tenker jeg bare "gollum" på det tredje siste bildet. De alviske båtene på elva i Ringenes herre 6406684[/snapback] Takk for d MrLee, er en stor fan av Tolkien.. Bildet er tatt i Hardanger med selvutløseren, gollum på bildet er meg,kamera sto på stativet i vannet. Til Deep750: Det var en fremmed bil som har stod på Frogner da jeg gikk forbi og skulle testa fisheye-linsen min!) Til PMnormal: Takk for d!) Før brukte jeg kompakt Olympus C300Z med 3MP. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Kjempeflott det båt bildet Nice Edit: Litt utbrent på toppen dog Endret 29. juni 2006 av skate4life Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 For en eller annen grunn tenker jeg bare "gollum" på det tredje siste bildet. De alviske båtene på elva i Ringenes herre 6406684[/snapback] Takk for d MrLee, er en stor fan av Tolkien.. Bildet er tatt i Hardanger med selvutløseren, gollum på bildet er meg,kamera sto på stativet i vannet. Til Deep750: Det var en fremmed bil som har stod på Frogner da jeg gikk forbi og skulle testa fisheye-linsen min!) Til PMnormal: Takk for d!) Før brukte jeg kompakt Olympus C300Z med 3MP. 6407001[/snapback] "I vannet"? gosh, det hadde jeg aldri turd å utsette kamera mitt for... du er vågal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå