Gå til innhold

hvor mange av dere HATER MEG [SERIØST]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Yes, jeg hater å ikke vite hvem du er. En annen ting er, hvorfor blir du så usikker bare pga. 1 hatmelding, jeg har fått flere enn deg. Må jeg gå å henge meg da? :D

Lenke til kommentar

Heh, du gjør iallefall ikke saken bedre ved å be folk suge tannbørstene sine.. Ingen anelse hvem du er eller hvem fjotten på sida er, men jeg vil nå si du inspirerer ikke akkurat.

Når en har offentlige hjemmesider vil en ALLTID få kritikk. Bare fjern innlegget og drit i det ;)

Lenke til kommentar

Skrev ikke du en tråd tidligere om hjemmeside ellernoe? Isåfall burde du kanskje på en måte deaktivert gjesteboken før du posta (tror det var) piczo siden.. Ikke alle på forumet er knall i toppen.

Har du noen ip adresser kan du sende dem sammen med en pm til en moderator her på forumet og be dem finne ut hvem som har skrevet i forumet og evt gi dem en advarsel.

Skriv om du trenger hjelp :)

Lenke til kommentar
Når en person utgir seg for å kunne svare på vegne av samtlige medlemmer av diskusjon.no, sier dette en hel del om personens virkelighetsoppfatning. Gi en god faen i ham/henne

6406737[/snapback]

Eller gi han/hun noen % i advarselnivå så den personen kanskje ikke finner på slikt neste gang

Lenke til kommentar

"Kim-hat" på hjemmesida di virket som en skikkelig idiot-fjortis. Han bruker uttrykket "god i PC", og trekker den slutningen at siden du ikke er noen kløpper på webdesign kan du umulig ha noe greie på data generelt. Logisk. At folk som han ikke liker deg bør du ta som et kompliment.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...