KKake Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei! Jeg lurer på hvordan man finner ut hvilken sokkel og åssen type skjermkort man har (AGP, PCI-E) i Windows, jeg har ikke manualene eller noe til HKet min, så det er ikke så lett å finne ut på den måten På forhånd takk for svarene P.S Dette er min første post her på HW Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 hvordan man finner ut hvilken sokkel og åssen type skjermkort man har (AGP, PCI-E) i Windows, jeg har ikke manualene eller noe til HKet min, så det er ikke så lett å finne ut på den måten start -> settings -> control panel -> system -> hardware -> device manager..... der finner du info om alle dine hardware..... Lenke til kommentar
kvase Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) http://www3.sympatico.ca/gtopala/about_siw.html bruker du dette programet får du greie på alt Endret 29. juni 2006 av kvase Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Ok, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå