ophylicious Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette var vel ingen hemmelighet? Pils gjør deg feit. Min tommelfingerregel er 1 flaske = 12 minutt jogg. 6413094[/snapback] Baaah, jeg som er så glad i pils og missliker jogging så mye. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette var vel ingen hemmelighet? Pils gjør deg feit. Min tommelfingerregel er 1 flaske = 12 minutt jogg. 6413094[/snapback] Bah, da blir det 144 minutter med jogging på meg, samt at jeg skal ut i dag også blir 12 øl i dag også blir det ikke mindre en 288 minutter med jogging Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette var vel ingen hemmelighet? Pils gjør deg feit. Min tommelfingerregel er 1 flaske = 12 minutt jogg. 6413094[/snapback] Baaah, jeg som er så glad i pils og missliker jogging så mye. 6416411[/snapback] QFT. Hvis man drikker mye en kveld, får man bare la være å spise dagen etter. Og det er kanskje like greit hvis man er veldig fyllesjuk Lenke til kommentar
salah Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Lurer på, litt off topic men, hvor fet man blir av Pepsi Max? De sier jo at det ikke skal være sukker i, men mange produkter sier det samme og likevel har fruktose og andre sukkerprodukter i seg. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvis man drikker mye en kveld, får man bare la være å spise dagen etter. Og det er kanskje like greit hvis man er veldig fyllesjuk 6417662[/snapback] Har jo ingenting med saken å gjøre da.. Selv er jeg ingen kaloriteller. Eller jeg prøver å begrense inntak av fet mat før jeg skal inn i forcen til høsten. Men faktum er at dersom du har mer inntak av kalorier (ølet ja) enn det du bruker (trim) så vil du få ølmage og legge på deg. Maten har derfor ingenting med det å gjøre. DU kan derfor ikke kompensere med øl for å slippe å spise mat dagen etter. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 kroppen forbrenner/tar ikke opp alt næringen som går igjennom systemet. i tillegg så må alcohol ha svært lav glykemisk indeks= sukker har 100-120 i verdi dvs det gir raskt høyt blodsukker, tysk fiberbrød med hele korn har kansje 20-30 i verdi. det blir som med avispapir og vekubber brennende i peisen, alkohol brenner vel tregere en vekubber fordi det er tung gift. så kansje en blir slank av alcohol. i tillegg så danser en av noen kalorier, snakker seg ihjel osv, sloss. etc. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 kroppen forbrenner/tar ikke opp alt næringen som går igjennom systemet.i tillegg så må alcohol ha svært lav glykemisk indeks= sukker har 100-120 i verdi dvs det gir raskt høyt blodsukker, tysk fiberbrød med hele korn har kansje 20-30 i verdi. det blir som med avispapir og vekubber brennende i peisen, alkohol brenner vel tregere en vekubber fordi det er tung gift. så kansje en blir slank av alcohol. i tillegg så danser en av noen kalorier, snakker seg ihjel osv, sloss. etc. 6490446[/snapback] Leste det der to ganger, forstod det ikke. Sikkert en blanding av at jeg trøtt, og at det ikke er stor bokstav etter punktum at jeg bare leser hele avsnittet som en hel setning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå