Gå til innhold

Ny joystick, 600,- maks.

Anbefalte innlegg

Har sett på diverse modeller, og ser på Logitec Cordless Freedom 2.4 som sterkeste kandidat for mitt bruk(LINK).

Noen andre gode. Bruken blir helikopterflyging i BF2 og flight simulator 2004(foreløpig).

Takk for svar.

EDIT- Klarte ikke å bestemme meg om jeg skulle poste her eller i denne kategorien.

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

min erfaring er at logitech joystics virker bra, men at de ikke holder så lenge.

Jeg har hatt min (Logitech Extreme3d Pro) siden BF2 kom ut, flyr lite (ca 42 timer med bruk av joystick i følge BF2S.com ( http://bf2s.com/player/44278236/ )

Den ene knappen funker ikke og stikka heller mot den ene sida så jeg må korrigere hele tiden..

Neste joystick blir definitivt en Saitek modell...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Den som lee snakker om har ikke force feedback så sagt Logitech extreme 3D pro mens Logitech force 3D pro har force feedback

men den trødløse ser jo helt grei ut eneste forskjellen på den og force 3d pro er vel at den har 10knapper og ikke 12knapper ...

Men er ikke helt sikker |Rein spekulasjon|

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

ER så forvirrende navn på disse joystickene :tease:

ER force feedback verdt det, still?

EDIT- Grunnen til at trådløst hadde vært fint er at jeg har meget begrenset skrivebordplass(Les: 100x70 cm, med laptop, musematte, høyttalere og slikt). Men er mulig jeg hadde fått til å sette den på subwooferen når jeg spiller, og løfte den til bordet når jeg flyr :p

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet hva det er :)

Hadde tidligere en stikke i serien Wingman(Logitech), men den sliter med seriell port, så er et lite problem å bruke den her :tease:

Grunnen til at jeg trodde den trådløse ikke hadde FF var at det ikke sto noe om det på mpx. Men da er det bestemt: Det blir den :D

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Skjønner jeg deg rett så gjetter jeg at du gikk for "Good choice" :p

Choas, er så vidt meg bekjent, ikke et ord :tease:

Lurer på om jeg skal lese litt mer rundt før jeg kjøper noe. Men så langt er trådløs på første, force 3D pro på 2 etc. :)

Takk for hjelpa! :)

Lenke til kommentar

Kommer vel an på smaken til hver person hva man ønsker og liker av joysticks/flightsticks..Jeg kjøpte en Logitech Extreme 3D Pro og bruker den hver dag i BF2..Er kjempefornøyd med den...Bruker heller ikke unødvendig makt eller slår til eller hiver flightsticken i gulvet/veggen hvis jeg ikke får noe til.hehe. alt fungerer topp på den.Har hatt den i noen måneder nå..Billig var den også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...