edge Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Har sett på diverse modeller, og ser på Logitec Cordless Freedom 2.4 som sterkeste kandidat for mitt bruk(LINK). Noen andre gode. Bruken blir helikopterflyging i BF2 og flight simulator 2004(foreløpig). Takk for svar. EDIT- Klarte ikke å bestemme meg om jeg skulle poste her eller i denne kategorien. Endret 29. juni 2006 av Edge Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) min erfaring er at logitech joystics virker bra, men at de ikke holder så lenge. Jeg har hatt min (Logitech Extreme3d Pro) siden BF2 kom ut, flyr lite (ca 42 timer med bruk av joystick i følge BF2S.com ( http://bf2s.com/player/44278236/ ) Den ene knappen funker ikke og stikka heller mot den ene sida så jeg må korrigere hele tiden.. Neste joystick blir definitivt en Saitek modell... Endret 29. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei jeg har en Thrustmaster Topgun Afterburner II som jeg anbefaler flyr fs2004 med den. Den har også throttle. den koster 369kr på komplett.no LINK:Thrustmaster MVH bZerk Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hva med en Logitech Force 3D Pro skal selv kjøpe den ser jo også ekstremt rå ut. Det eneste jeg er redd for er at den blir for avansert for meg da jeg liker det enkelt Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Er mest keen på den trådløse. Men mrlee, vil du kunne anbefalle 3D Pro da? Er force feedback noe som gjør den en sterkere kandidat? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Den som lee snakker om har ikke force feedback så sagt Logitech extreme 3D pro mens Logitech force 3D pro har force feedback men den trødløse ser jo helt grei ut eneste forskjellen på den og force 3d pro er vel at den har 10knapper og ikke 12knapper ... Men er ikke helt sikker |Rein spekulasjon| Endret 2. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) ER så forvirrende navn på disse joystickene ER force feedback verdt det, still? EDIT- Grunnen til at trådløst hadde vært fint er at jeg har meget begrenset skrivebordplass(Les: 100x70 cm, med laptop, musematte, høyttalere og slikt). Men er mulig jeg hadde fått til å sette den på subwooferen når jeg spiller, og løfte den til bordet når jeg flyr Endret 2. juli 2006 av Edge Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvis du har et spill som støtter det ville jeg sagt at det absolutt er verdt det ... Har prøvd både med og uten ... Den trådløse har force feedback Du vet vel hva force feedback er ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Ja, jeg vet hva det er Hadde tidligere en stikke i serien Wingman(Logitech), men den sliter med seriell port, så er et lite problem å bruke den her Grunnen til at jeg trodde den trådløse ikke hadde FF var at det ikke sto noe om det på mpx. Men da er det bestemt: Det blir den Endret 2. juli 2006 av Edge Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Good choas ... Tror den force 3D pro er litt mer relistisk at den støtter litt nyere teknologi eller noe sånt ... Har ikke lest om den trådløse men den gjør sikkert det samme og du blir sikker fornøyd ... Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Skjønner jeg deg rett så gjetter jeg at du gikk for "Good choice" Choas, er så vidt meg bekjent, ikke et ord Lurer på om jeg skal lese litt mer rundt før jeg kjøper noe. Men så langt er trådløs på første, force 3D pro på 2 etc. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Bare hygelig å kunne hjelpe og selfølgelig mente jeg Good choice Da både norsken min og engeslken min suger .... Burdte vel skrive en advarsel i signaturen min Lenke til kommentar
techs Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Storfornøyd med min Logitech X3D PRO, litt bedre enn den trådløse sidn man må bytte batteri hele tiden. tull og vas spør du meg Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Når du x3Dpro mener du da extreme eller force ? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Kommer vel an på smaken til hver person hva man ønsker og liker av joysticks/flightsticks..Jeg kjøpte en Logitech Extreme 3D Pro og bruker den hver dag i BF2..Er kjempefornøyd med den...Bruker heller ikke unødvendig makt eller slår til eller hiver flightsticken i gulvet/veggen hvis jeg ikke får noe til.hehe. alt fungerer topp på den.Har hatt den i noen måneder nå..Billig var den også.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Støtter bf2 force feedback ? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Støtter bf2 force feedback ? 6420920[/snapback] Har ikke peiling.hehe.Min Flightstick er ikke Force Feedback... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 viste jo at din ikke hadde force feedback men tenkte du kanskje kunne ta en rask skjekk ... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) hehe.ok..ja sjekket faktisk nettopp nå..kan ikke se noen sted jeg at det står noe om Force Feedback.... Ligger ved et screenshot Endret 2. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Så ikke noe instilinger til det jeg heller kjipt åsså .... Det blir jo litt lettere uten force feedbck men langt ifra like bra Endret 2. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå