Fakeor Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Heisann! Jeg har nettopp formatert pcn og reinstallert Xp!(Endelig med Sp2 ^^,) Men, når jeg prøver å kjøre en film eller noe av det slaget, så stopper nesten hele pcn opp, den går syykt treigt, tenker treigt, klarer ikke loade filmen, og jeg må lukke programmet, som tar tid også! Musikk funker, men hver gang jeg prøver en film, så får pcn problemer, og klarer ikke kjøre filmen av en eller annen grunn! Jeg har installert K-lite codec pack for codecs, som jeg vet skal holde, og det gjorde det før jeg formaterte! Er det noen her som vet hva som er feil, og vil dele løsningen med meg? Hadde vært fint =) Det samme gjelder en mus jeg nettopp har kjøpt, Optisk med tråd... Hver gang jeg starter opp Windows, så kommer det en feilmeliding om at et skjermkort eller noe har blitt fjernet fra datan, uten at jeg har rørt noe! Eneste jeg gjorde var å avinstallere noen drivere, og så installerte noen nyere drivere, og så kom problemet! Den musen hakker mye, og er umulig å ha kontroll over den! Håper dere har svar =) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du installerte codex-pakken før du formaterte HDD-en og reinstallerte XP? Isåfall tror jeg jeg har en anelse om hvorfor Codex-en ikke virker... Goscinny Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Nei, ikke det jeg mente! Går ann å lese det på to måter! K-lite codec pack HOLDT seg FØR jeg formaterte, uten problemer! Jeg poster scrn av feilmeldingen litt senere! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ok, da er jeg med Goscinny Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Fant problemet... Hadde ALTFOR nye skjermkort drivere, så installerte en full pakke fra gamle nVidia geforce til de nyeste... Funka etter det ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå