tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvor finner jeg soundtracket til originale doom? Det må da være lov å laste dem ned? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvor finner jeg soundtracket til originale doom?Det må da være lov å laste dem ned? 6406272[/snapback] Musikken til Doom og Doom II er fullt lovlig å laste ned. Vær så god: http://www.sirgalahad.org/paul/doom/ En ting som er verdt å merke seg er at musikken til flere av banene er MIDI-versjoner av mer eller mindre kjente metallåter. Disse låtene er med i Doom og Doom II: Doom E1M1: Metallica - No Remorse E1M4: Pantera - Rise E2M1: AC/DC - Big Gun E2M2: Metallica - The Call of Ktulu E2M3: Pantera - Regular People E3M1: Pantera - Mouth For War E3M3: Slayer - Behind The Crooked Cross E3M8: Slayer - Silent Scream Doom II Map07: Slayer - South Of Heaven Map10: Black Sabbath - After All (The Dead) Map18: Pantera - This Love Map23: Alice In Chains - Them Bones Map25: Alice In Chains - Angry Chair Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg leste det og det på triviaen til IMDB, merkelig at pantera ikke har vært mer åpen om dette, virker som de digga doom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå