ManagHead Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Og disse kortene med V-mod kan ikke slås. 6409222[/snapback] Skjønte ikke helt hva du ville med den setningen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har da hat MSI 7900GT en stund nå og det har fungert utmerket vertfall! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Edit: Dobbelpost Endret 29. juni 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Og disse kortene med V-mod kan ikke slås. 6409222[/snapback] Skjønte ikke helt hva du ville med den setningen 6409569[/snapback] Oi. Mente når man voltmodder disse kortene (Og kortene ikke svikter) så er det vanskelig å slå disse kortene for prisen. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Nei, 7900GT/7900GTX er rett og slett forhastede produkter fra nVidia. Sluppet ut alt for fort for å kunne hamle opp med ATI's X1900 serie. Du har et godt poeng med problemene til kortet, men du trenger ikke finne på tulleargumenter i tillegg 7900 serien kom LENGE før man i det hele tatt hadde mulighet til å kjøpe X1900GT... så at de var forhastet av den grunn er bare tull. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Og som sagt, med de fleste så skjer dette den første uka. Jeg har lest mye på nett om dette problemet. Og jeg synes det er så stor feilprosent at jeg ikke vil anbefale noen som helst lenger å kjøpe 7900GT. Har sett folk som har sendt inn kort med feil på og fått samme møkka tilbake gang på gang. Her snakker vi om en masseproduksjonsflopp. At det er et problem er det ikke så mye tvil om, men vet du ærlig talt noe om omfanget? Hvilke merker er rammet? Hvor stor prosentandel av 7900gt kort som er solgt har feilet? Har du noen tall fra produsent? Måten du prater på kan jo tolkes som at det er langt over 50%. I virkelighetens verden så ville en så stor feilrate fått enorme oppslag, masse oppmerksomhet, søksmål og PR-katastrofe. Siden det ikke har skjedd, så er det heller sannsynlig å tro at feilraten ligger godt under 10%. Det er selvsagt altfor mye om den er 4% eller til og med 1%. Men hvis vi skal tenke rasjonelt et lite øyeblikk så er ikke sjansene så dårlige som man skal ha det til. Å kjøpe et 7900GT kan være en anelse mer risky, men vi snakker om odds som er ganske gode likevel. Endret 1. juli 2006 av mad_arab Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 7900gt er bedre enn x1900gt om man ser på ytelse, men om man ser på feilprosent ville jeg gått for x1900gt... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 7900gt er bedre enn x1900gt om man ser på ytelse, men om man ser på feilprosent ville jeg gått for x1900gt... 6416967[/snapback] Det med feilprosent er en tullete kommentar. Av alle de tusner på tusner av kort som shippes så har dere hvor mange 10? Problemene med 7900GT har vel heller vært at de blir klokket for mye. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg har iallefall blitt skremt bort fra 7900 serien. Etter alt jeg har lest. Og når jeg opplevde det samme selv så var det for risikabelt for meg å fortsette å satse på dette kortet. Greit nok om man kjøper lokalt. Bare å dra å levere det inn når det blir feil på d. Men når man må sende tilbake så blir det mye herk. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Når kjøptr du det msi kortet ?? Skal kjøpe det samme fra psdata en eller annen i august ... Håper det har løst seg til da Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Når kjøptr du det msi kortet ??Skal kjøpe det samme fra psdata en eller annen i august ... Håper det har løst seg til da 6419255[/snapback] Det er noen uker siden. Ka jo hende du er mer heldig Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kjøpte første kortet som var på lager i Norge... EVGA fra databutikken. Ikke noe bugs her... Har klokket det hele veien uten problemer også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå