levlex Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jabra lanserte i dag en blåtannadapter til iPod, som gjør at du kan høre på musikk med trådløst hodesett. Les mer Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Sikkert greit konsept det, men hva er vitsen? ^^ Tenk deg. For å få trådløse hodetelefoner, så må du ha en mottaker og sender. For at lyden skal bli grei, må denne senderen ha litt størrelse. Og, hvor skal mottakeren og senderen være? Jo, I lomma? Det blir nok bare mer til bry. iPoden er liten nok som den er Jeg skal ikke si dette sikkert, men jeg stiller meg litt skeptisk til dette Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 sorry, men jeg skjønner ikke helt hvor du vil med den kommentaren der om størrelse på sender osv... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ser ut til å være samme problem med siden som på saken om Motorola W208, nemlig at bildet ikke vises. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg