Dotten Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 NRK har utvidet barne TV med ti minutter. Som småbarnspappa er jo dette for meg i utgangspunktet veldig positivt. Ti ekstra minutter fri Men , dette er tydeligvis et skittent triks for å ramme TV2 nyhetene som starter klokken 18.30. Eier NRK ingen moral? Er de klar over hvilke konsekvenser dette kan få for husstandene? Konfliktene mellom foreldre og barna vil blusse opp og resultatet kan bli fatalt. Enden på visen blir at barnefamilier med en allerede stram økonomi må gå til innkjøp av et ekstra tv-apperat for at husfreden skal reddes. Håper politikerne nå trår skikkelig til og sørger for ekstra tv-apperat for småbarnsfamilier. Helst widescreen. Og mens man først er igang så kan man få med en DVD-spiller. Det er det minste man kan forvente av å bo i et av verdens rikeste land [ Denne Melding var redigert av: Dotten på 2002-10-14 18:50 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jepp dem er stygge slik. Denne RedaksjonEN er jo også plassert slik bare for å ødelegge. Ganske lett å se at det er bevvist egentlig. Man merker det også med filmer. Det er nesten alltid bare dårlige filmer på TV2, TV3 og TVN, men når først 1 av dem sender en god en da skal alle gjør det Men når det gjelder barneTV, her bør barna vinne! Vi som (desverre? ) må se nyheter istede for barneTV kan se nyheter 18:30(tv2), 19:00(nrk) og 21:00(tv2). BarneTV derimot er bare kl 18:00 så skip 18:30 nyhetene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Ja, det er uten tvil barnet som må gå foran. Kunne aldri slå av barne tv i slutten av "bjørnen i det blå hus" bare for å se nyhetene på TV2. NRK har tydeligvis skjønt makten de har gjennom barnetv. Og den akter de tydeligvis å utnytte til det fulle. Mon tro om NRK ville forlenget barnetv hvis TV2 nyhetene begynte klokken 19.00 De ville vel bare forskjøvet barnetv til en time seinere Lenke til kommentar
*T* Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Dotten, du får gjøre som meg. Sette opp egen tv og video/dvd på soverommet. Så får kjerring å unger se hva de vil, mens jeg får med meg Autofil (f.eks) i ro og mak. I tillegg så kan man jo, mens man allerede ligger i senga, ta seg en aldrig så liten en på øye... Kjempeløsning, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 hehe, fin løsning for deg det der. Men helt alvorlig så foretrekker jeg å se barne-tv med eldsteungen. Da blir han litt gladere :wink: Lenke til kommentar
*T* Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 22:37, skrev Dotten:hehe, fin løsning for deg det der. Men helt alvorlig så foretrekker jeg å se barne-tv med eldsteungen. Da blir han litt gladere :wink: Jeg blir nok å gjøre det jeg også, når min blir litt eldre. Han er litt over 6 uker nå og ser strengt tatt ikke mye på TV. Blir mer i retning av glamor for dama, og da kryper jeg heller inn å ser på noe annet :smile: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ellers så har de fleste CNN og BBC da, med nyheter around the clock. Postman Pat er jo sjefen da. :wink: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Da slår du ungane og tar TVn . Lenke til kommentar
Odden Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 en skal ikke slå små søte snørrunger... en skal bare kommandere de i seng tidlig Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 ...aaah bbc! anyway: nrk har fatat det; man har de fatta det fullt ut? Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 21:29, skrev Dotten:Ja, det er uten tvil barnet som må gå foran. Kunne aldri slå av barne tv i slutten av "bjørnen i det blå hus" bare for å se nyhetene på TV2. Kan tenke meg værre ting å se på enn Bjørn, han er jo heftig Har alltid likt de spastiske øyebryna hans [ Denne Melding var redigert av: Blodhemn på 2002-10-26 20:31 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Dotten skrev (2002-10-14 21:29):Ja, det er uten tvil barnet som må gå foran. Kunne aldri slå av barne tv i slutten av "bjørnen i det blå hus" bare for å se nyhetene på TV2. Ser du ikke på Bjørnene i et blått hus? Det er jo en morsom serie som jeg ofte ser på. (Har TVèn ikke så langt fra datan da) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 03:50, skrev Odden:en skal ikke slå små søte snørrunger... en skal bare kommandere de i seng tidlig Høres tungvint ut.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg ble komandert i seng kl8 når jeg gikk i 1. klasse jeg.. Fikk med meg barneTV og andre morsomme ting. Hørte ofte på Turtles på kasettspillern min.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: CFD skrev (2002-10-29 07:38):Jeg ble komandert i seng kl8 når jeg gikk i 1. klasse jeg..Fikk med meg barneTV og andre morsomme ting.Hørte ofte på Turtles på kasettspillern min.. Hmm.. Fint at du deler dine personlige erfaringer med oss... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Kan ikke andre gjøre det samme da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå