miXer Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Heisann. Som topic sier, noen som vet hvor tuta mi befinner seg hen? Har kikket rundt over alt, men klarer bare ikke å finne den! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvorfor er det ingen som kikker i håndboka lengre? det står garantert der, hvist du har den da. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Der har jeg faktisk ikke tenkt på å kikke en gang! Skal kikke Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 hvor tuta er? midterste delen på rattet kanskje ? Og selve tutene er i fronten, om du bøyer deg ned så ser du de med en gang Lenke til kommentar
miXer Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Har nå kikka i håndboka, og der står det ingenting om hvor tuta befinner seg. Stig-Arne: Hehe, jeg vet at tuta er på rattet, men hos meg så er det ingen tuter rett bak grillen(hvis det var der du mente da). Noen som kan si meg nøyaktig hvor tuta lissom skal være? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ta en titt under støtfangeren, mange biler har horn(ene) der Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 kan til og med være gjemt bak fangeren f.eks så det er bare å bynne å demontere Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 tar du av dekselet under motoren og titter opp rett under fangeren ser du de Lenke til kommentar
miXer Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) takk for svar. skal se på etterhvert. bilen min skal på etterkontroll i september, så har god tid Endret 30. juni 2006 av miXer Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 På min '92 er det to stk rett under fronten. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Har funnet tutene nå. De var under et deksel helt under motoren. Så nå er den fikset! Takk for hjelpen! By the way. Bensin, vanntemperatur, parkbrems og batteri-lysene begynte ikveld å lyse veldig svakt. Kan dette være et tegn på dårlig dynamo? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 By the way. Bensin, vanntemperatur, parkbrems og batteri-lysene begynte ikveld å lyse veldig svakt. Kan dette være et tegn på dårlig dynamo? 6420118[/snapback] Prøvd og kjørt et stykke slik at batteriet får ladet seg opp? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 har kjørt et stykke ja, men det lyser svakt hele tide forde. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 har kjørt et stykke ja, men det lyser svakt hele tide forde. 6423291[/snapback] Begynte det sånn plutselig eller har det vært sånn lenge? Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Regnet nylig? Nå har jeg bare erfaring med Ford og da i hovedsak DOHC2000/2300-motorene, men der er det ofte et problem hvis alle dekslene over batteri/sikringsbokser ikke er skikkelig tett eller dreneringshullene for batteri/sikringsbokser har blitt tett. Da oppstår alle mulige problemer (også slike som du beskriver). Vet om en som plutselig fikk problemer med at viskerne slo seg på når han slo av tenninga. Slo på tenninga, og viskerne parkerte seg selv. Tok ut hovedsikringsboksen, tok den fra hverandre og tørket hver enkelt del, satte den sammen igjen. Alt i orden igjen. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Begynte det sånn plutselig eller har det vært sånn lenge? Det begynte sånn på lørdags-kvelden. Og det har ikke blitt værre, eller bedre. Har en kamerat som har en 240, som hadde samme greiene, og da var det dynamoen som var problemet. Regnet nylig? Nå har jeg bare erfaring med Ford og da i hovedsak DOHC2000/2300-motorene, men der er det ofte et problem hvis alle dekslene over batteri/sikringsbokser ikke er skikkelig tett eller dreneringshullene for batteri/sikringsbokser har blitt tett. Da oppstår alle mulige problemer (også slike som du beskriver). Vet om en som plutselig fikk problemer med at viskerne slo seg på når han slo av tenninga. Slo på tenninga, og viskerne parkerte seg selv. Tok ut hovedsikringsboksen, tok den fra hverandre og tørket hver enkelt del, satte den sammen igjen. Alt i orden igjen. Det har ikke renget på en god stund her på øst-landet nå. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Skjekket at batteripolene er skikkelig på, og smurte? Hadde problemet på 240'en, men det gjekk vekk når jeg kobla fra minus på batteri, og satt den på igjen. Tror ikke det skal være dynamoen, men hvis du trenger nytt, så skrik ut. Har 2-3 til 460 liggenes.. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Batteripolene er nå sjekket, og det var ikke feilen! Endret 3. juli 2006 av miXer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå