Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo 460 95' 2.0i Hvor er tuta?

miXer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå kikka i håndboka, og der står det ingenting om hvor tuta befinner seg.

Stig-Arne: Hehe, jeg vet at tuta er på rattet, men hos meg så er det ingen tuter rett bak grillen(hvis det var der du mente da). Noen som kan si meg nøyaktig hvor tuta lissom skal være?

Lenke til kommentar

Har funnet tutene nå. De var under et deksel helt under motoren. Så nå er den fikset! :D Takk for hjelpen!

By the way. Bensin, vanntemperatur, parkbrems og batteri-lysene begynte ikveld å lyse veldig svakt. Kan dette være et tegn på dårlig dynamo?

Lenke til kommentar
By the way. Bensin, vanntemperatur, parkbrems og batteri-lysene begynte ikveld å lyse veldig svakt. Kan dette være et tegn på dårlig dynamo?

6420118[/snapback]

Prøvd og kjørt et stykke slik at batteriet får ladet seg opp?

Lenke til kommentar

Regnet nylig?

Nå har jeg bare erfaring med Ford og da i hovedsak DOHC2000/2300-motorene, men der er det ofte et problem hvis alle dekslene over batteri/sikringsbokser ikke er skikkelig tett eller dreneringshullene for batteri/sikringsbokser har blitt tett. Da oppstår alle mulige problemer (også slike som du beskriver). Vet om en som plutselig fikk problemer med at viskerne slo seg på når han slo av tenninga. Slo på tenninga, og viskerne parkerte seg selv. Tok ut hovedsikringsboksen, tok den fra hverandre og tørket hver enkelt del, satte den sammen igjen. Alt i orden igjen.

Lenke til kommentar
Begynte det sånn plutselig eller har det vært sånn lenge?

Det begynte sånn på lørdags-kvelden. Og det har ikke blitt værre, eller bedre. Har en kamerat som har en 240, som hadde samme greiene, og da var det dynamoen som var problemet.

Regnet nylig?

Nå har jeg bare erfaring med Ford og da i hovedsak DOHC2000/2300-motorene, men der er det ofte et problem hvis alle dekslene over batteri/sikringsbokser ikke er skikkelig tett eller dreneringshullene for batteri/sikringsbokser har blitt tett. Da oppstår alle mulige problemer (også slike som du beskriver). Vet om en som plutselig fikk problemer med at viskerne slo seg på når han slo av tenninga. Slo på tenninga, og viskerne parkerte seg selv. Tok ut hovedsikringsboksen, tok den fra hverandre og tørket hver enkelt del, satte den sammen igjen. Alt i orden igjen.

Det har ikke renget på en god stund her på øst-landet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...