Gå til innhold

Breastplate of the chromatic flight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blood of heroes er små røde dammer på bakken i plagualands. husker jeg sprang rundt en hele natt for å finne de forbaska dammene. lykkerus da jeg fant den siste. men ta av alt av armor osv øfr du trykker på en dam, det spawner 2 ubermobs som dreper deg. med mindre du er mage og kan CC de eller no

Lenke til kommentar

IKKE prøv deg på dette hvis du ikke har tid til omtrent 200 UBRS runs. Jeg tuller IKKE, den har droprate på omtrent 1/150 runs. Og ALLE ruller need når den dropper, så gang de 200 runsene med 10 mennesker. Dette er IKKE verdt det, lover deg...

Lenke til kommentar

De "ubermobs" er easymode som druid da... bare loote og stikke av i travelform :p

enkelt og greit..

husker selv at jeg ville ha epic pants som trengte det samme, men ga opp etter å ha funnet 2 Blood.. utrolig mye jobbing for en bukse som er like bra som Cenarion..

imo. ubrukelig tids waste..

Lenke til kommentar

Bare så det er nevnt, det er forbannet irriterende å være i Strat-gruppe med folk som ruller på stitchings/thread, sånn i tilfelle de får tak i pristine hide/chromatic carapace.

Det var et helvete når jeg skulle ha hatten min, hadde hide + crystals, og manglet stitchings og thread. Da skulle absolutt alle trille, for "tenk om de kanskje vant hide/carapace en gang opp og frem i tid".

Lenke til kommentar

Jeg fikk Pristine Hide of the Beast for ett år siden, folk som roller på stichings uten engang ha hide eller carapace har jeg lite til overs for generelt sett om noen andre i gruppen har hide eller carapace...

Skaff epic delen først gutta, og regn med mange UBRS runs..

Lenke til kommentar
IKKE prøv deg på dette hvis du ikke har tid til omtrent 200 UBRS runs. Jeg tuller IKKE, den har droprate på omtrent 1/150 runs. Og ALLE ruller need når den dropper, så gang de 200 runsene med 10 mennesker. Dette er IKKE verdt det, lover deg...

6406236[/snapback]

Uhm? Hørt om master looter?

Anyways, droppa 3 ganger PÅ RAD hos oss nå..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trodde faktisk clothbrukere hadde bruk for den, men det har de altså ikke iflg thottbot. Jeg siterer:

The carapace has 2 uses only. 

1) Make Mail Leggings.

2) Make a Plate Breastplate. 

Since it is Bind On Pickup, anyone who rolls on this and is not able to wear Mail Armor or Plate Armor should immediately be kicked from the raid and put on permanent ignore status.

Lenke til kommentar
Bare så det er nevnt, det er forbannet irriterende å være i Strat-gruppe med folk som ruller på stitchings/thread, sånn i tilfelle de får tak i pristine hide/chromatic carapace.

Det var et helvete når jeg skulle ha hatten min, hadde hide + crystals, og manglet stitchings og thread. Da skulle absolutt alle trille, for "tenk om de kanskje vant hide/carapace en gang opp og frem i tid".

6406351[/snapback]

Nå er ikke stichling bare brukt til den drittarmoren fra ubrs... Du trenger den til libram for å få 10 NR head/leg, du trenger den til questen for å få earthstrike på exhalted i CH, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...