Thor. Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvordan skal jeg lade psp batteriet de første gangene? Kjøpte meg ekstra batteri til psp idag men sist jeg ladet psp-batteriet første gang så holdt det ikke så lenge som det kanskje burde (ladet da til lampen sloknet) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Fint å vite dette i god tid siden jeg skal på langtur i overimorgen (unnskyld at jeg bumper men fint å få ladet batteriet før det er for sent ) Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Lad dem til lyset slukner, og litt til, så er du sikker. Man trenger ikke førstegangslade dem eller noe slikt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Lad dem til lyset slukner, og litt til, så er du sikker. Man trenger ikke førstegangslade dem eller noe slikt. 6407245[/snapback] Takker for svar Rdit: Kan jeg lade psp en ut denne natten (ca 10 timer) uten at batteriet miste kvaliteten? Endret 29. juni 2006 av Thor. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Lad dem til lyset slukner, og litt til, så er du sikker. Man trenger ikke førstegangslade dem eller noe slikt. 6407245[/snapback] Takker for svar Rdit: Kan jeg lade psp en ut denne natten (ca 10 timer) uten at batteriet miste kvaliteten? 6407260[/snapback] Min ligger stort sett konstant og lader, men vet ikke om den tar skade av det. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Lad den til du blir grønn i trynet. Utgjør ingen forskjell om du spiller, lader, lader spiller, lader den oppned, eller noe som helst. Eneste du ikke skal gjøre er å tømme batteriet, det er skadelig. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Lad den til du blir grønn i trynet.Utgjør ingen forskjell om du spiller, lader, lader spiller, lader den oppned, eller noe som helst. Eneste du ikke skal gjøre er å tømme batteriet, det er skadelig. 6407485[/snapback] Så sony sine psp batterier er så barske? Jaja. Batteriet blir ladet nå Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 jeg bruker en USB lader å den lader PSP'en som regel hele dagen(iallefall hvis jeg husker å sette den til lading) Har ikke merket noen svekket kvalitet pga. dette. Men det skal sies at USB laderen er trolig svak, tar mye lenger tid å lade den fullt med en USB lader. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Har usb lader jeg og. Men vilhelst unngå å bruke den nå de første gangene på det nye batteriet siden maskinen min elsker å restarte pga en "driver" feil.. *Kremt* windows tror det er en driverfeil. Så langt så er det en hardware feil men men Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har koblet min USB-lader til en sånn stativgreie. Bare setter fra meg PSPen når jeg er ferdig, så er den alltid lada til neste gang. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har koblet min USB-lader til en sånn stativgreie. Bare setter fra meg PSPen når jeg er ferdig, så er den alltid lada til neste gang. 6409067[/snapback] Koster litt det Sparer meg de pengene har usb lader, orginal og usb. det burde holde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå