Gå til innhold

Ubuntu-Live CD problem,vil det vedvare ved inst?

Anbefalte innlegg

Hei,

Beklager for litt dårlig emnetittel. Nå har det seg sånn at jeg har muligens tenkt å installere Ubuntu Dappar Drake. Men jeg har støtt på et problem når jeg har prøvd Live-CD'en. Både i Breezy Badger og Dappar Drake.

Problemet er at endel hvite små streker "flyr" over skjermen, spesielt under belastning, eksempler kan være noe så enkelt som og åpne et program å bruke det. Hvis jeg ikke bruker det, vil jeg ikke se noen hvite streker.

Dette oppstår veldig lett, og spørsmålet mitt er om hvor stor er sjansen for at dette vil vedvare ved installasjon. Vil dette eventuellt være en enkel sak å fikse?

Takk på forhånd :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde også en del pussige problemer med at streker "hang igjen" med nv-driveren. Problemet løste seg når jeg la inn nvidia's egen driver.

6411559[/snapback]

Ok, da får jeg kanskje installere det og satse på at det går bra. Det var med Ubuntu du hadde det problemet eller? Jeg legger også merke til at strekene "følger" etter vinduet jeg har åpent.

Hvis det er noen andre som har erfaring med det samme er det bare og si ifra, gi tilbakemelding hvordan dere fikset det ;) . Det er fortsatt en stund til jeg eventuelt prøver en installasjon.

Endret av quakie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...