nOize Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg kjøpte ett nytt lydkort her om dagen: Gamesurround Muse 5.1 DVD da jeg satt i kortet og installerte det, så fungerte det ikke jeg prøvde å flytte på kortet, uinstallere og installere driverene på nytt. og så spør jeg: skal det være ledninger fra lydkortet? Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ledninger til hva? Du må jo koble lydkortet til et anlegg av noe slag. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg kjøpte ett nytt lydkort her om dagen:Gamesurround Muse 5.1 DVD da jeg satt i kortet og installerte det, så fungerte det ikke jeg prøvde å flytte på kortet, uinstallere og installere driverene på nytt. og så spør jeg: skal det være ledninger fra lydkortet? 6405865[/snapback] Har du avinstallert/disablet det gamle lydkortet, slik at du ikke har noe konflikt mellom disse to? Og hva mener du med ledninger fra lydkortet? Til hovedkortet, eller ut til høyttalere og denslags? Hvis det var det første du mente så står det vel forklart i bruksanvisningen til kortet, og hvis det var det andre du mente så er svaret selvsagt ja :!: Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) I lysinnstillingene i kontrollpanelet velger du det nye kortet så skal det funke.. Deaktiver onboard lydkortet i biosen Endret 29. juni 2006 av taz Lenke til kommentar
nOize Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 det v ar fra lydkortet til hovedkortet seff .. problemet var att jeg ikke hadde deaktivert onboard lydkortet takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå