Thetank Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Skal ha ny Gaming Pc nå, som kan koste rundt 15000 kr. Maskinen må være ferdigbygd, evt. betale for at netshop bygger den for meg. Den skal ikke overklokkes, og helst være AMD- basert. Skal ha Pc, Mus, tastatur og skjerm. kan ganske lite om Pc, så jeg trenger hjelp til oppsett. Den skal brukes til spill som Counter Strike, Battlefield, Half Life osv... Edit: Skal ikke ha den før slutten av Juli, da AMD senker prisene, men vil gjerne ha oppsett nå. Endret 29. juni 2006 av PcMann Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Vet ikke om det er denne type svar du er ute etter; men du kan alltids sjekke dinside.no's tester Det der er i 14 000 kroner klassen Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvis de swer rundt i denne kategorien finner du mange liknende poster, der kan du jo lese deg fram så du sånn ca. vet hva du vil ha. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei! Her er et forslag fra meg: Spillepc 15k. Den blir cirka 13k med et hovedkort. Jeg anbefaler at du lar Netshop bygge den for deg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå