mr_mc Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) hei har en volvo 240dl 1979mod. driver og bygger anlegg men har lagt det bort litt og begynt og tenke på styling:hmm: noen forslag fra dere? har begynt og maskere bilen lik den på bilde! Endret 29. juni 2006 av mr_mc Lenke til kommentar
Don Basmoen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 hei har en volvo 240dl 1979mod. driver og bygger anlegg men har lagt det bort litt og begynt og tenke på styling:hmm: noen forslag fra dere? har begynt og maskere bilen lik den på bilde! 6405823[/snapback] Jeg har ikke mye til overs for styling av Volvo 2 serie, men noe jeg syns er fint, er når de slenger på store 5 eikede "american racing" felger, mørk lakk, og ellers fjerner det aller meste av detaljer rundt om kring på bilen slik at den blir mest mulig "anonym" (om man kan kalle det det da). Og et must er vel en V8 fra Chevrolet? Lenke til kommentar
mr_mc Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 blir heller v8 fra rover for volvo selger ombygnings sett til 240 så rover 240 passer. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Man styler ikke en container!! Den brukes til å lagre søppel i, og når den er full så kjører du den på dynga... Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 som en vis herre en gang i tiden sa: Å style en volvo er som å sminke en gris... og jeg vil ihvertfall ikke brukt mange penger på å sminke en gris Lenke til kommentar
espkul Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 SKjær av taket... da blir den RÅ Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvis dere ikke har kontruktiv kritikk, og bare vil slenge drit så gi faen. Respekter andre! Skulle også gjerne likt hvilken bil du kjører weedman, siden du kaller dette en container. mr_mc: Det er mye du kan gjøre! Jeg anbefaler Bross eller T-Rød styling.. Du kan finne masse på bcb.no :) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 hei har en volvo 240dl 1979mod. driver og bygger anlegg men har lagt det bort litt og begynt og tenke på styling:hmm: noen forslag fra dere? 6405823[/snapback] Vil du virkelig ødelegge en såpass klassiker med styling? For 10 år siden hadde jeg hatt mange tips til deg, men idag mener jeg heller at du bør holde den så original som mulig, spesielt siden bilen om tre år er veteran. Lenke til kommentar
mr_mc Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 det er det jeg lurer litt poå om jeg skal style den eller ha den orginal:hmm: Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg personlig ville hatt den orginal. Er så mye annet du kan gjøre enn å kjøpe styling! Kjøp deg noen felger istedet! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Bruk penger på felg, lakk og motor Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Helt enig. Styling på sånne biler er det ikke så mye fint av. Så jeg ville også brukt alle penger på felger, lakk og motor. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Felger, lakk og motor! Kan gi deg noen skrekkeksempler fra Sørlandstreffet bare for å understreke ytterligere hvordan det IKKE skal se ut. Skohylle? Laksetrapp? På en 240 fra midten av 80-tallet, så kanskje, men det her?? (Off Topic: det er faktisk mine baklykter til venstre der) Trenger jeg egentlig si noe? ... Så med fare for å gjenta meg selv trådstarter. Felger, lakk og motor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå