Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

stylingtips til volvo 240?

mr_mc

Anbefalte innlegg

hei har en volvo 240dl 1979mod. driver og bygger anlegg men har lagt det bort litt og begynt og tenke på styling:hmm: noen forslag fra dere?

har begynt og maskere bilen lik den på bilde!

post-103072-1151586472_thumb.jpg

post-103072-1151586506_thumb.jpg

post-103072-1151586528_thumb.jpg

Endret av mr_mc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei har en volvo 240dl 1979mod. driver og bygger anlegg men har lagt det bort litt og begynt og tenke på styling:hmm: noen forslag fra dere?

har begynt og maskere bilen lik den på bilde!

6405823[/snapback]

Jeg har ikke mye til overs for styling av Volvo 2 serie,

men noe jeg syns er fint, er når de slenger på store 5 eikede "american racing" felger, mørk lakk, og ellers fjerner det aller meste av detaljer rundt om kring på bilen slik at den blir mest mulig "anonym" (om man kan kalle det det da).

Og et must er vel en V8 fra Chevrolet?

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke har kontruktiv kritikk, og bare vil slenge drit så gi faen. Respekter andre! Skulle også gjerne likt hvilken bil du kjører weedman, siden du kaller dette en container.

mr_mc: Det er mye du kan gjøre! Jeg anbefaler Bross eller T-Rød styling.. Du kan finne masse på bcb.no :) :)

Lenke til kommentar

6405823[/snapback]

Vil du virkelig ødelegge en såpass klassiker med styling? For 10 år siden hadde jeg hatt mange tips til deg, men idag mener jeg heller at du bør holde den så original som mulig, spesielt siden bilen om tre år er veteran.

Lenke til kommentar

Felger, lakk og motor!

Kan gi deg noen skrekkeksempler fra Sørlandstreffet bare for å understreke ytterligere hvordan det IKKE skal se ut. :)

skrekk16tc.jpg

Skohylle? Laksetrapp? På en 240 fra midten av 80-tallet, så kanskje, men det her??

(Off Topic: det er faktisk mine baklykter til venstre der)

skrekk28nl.jpg

Trenger jeg egentlig si noe?

skrekk36gk.jpg

...

Så med fare for å gjenta meg selv trådstarter. Felger, lakk og motor. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...