Klauz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) *Fjernet pga elendighet* Endret 19. mai 2009 av Klauz Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 hva med sangen? selve sangen? alt blir annerledes med musikk i tillegg. slik merker man om det passer eller ikke. og ja alt trenger ikke være rim. men legg inn med sangen da. med musikk og alt så kan jeg gi feedback da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Enig. Syns det er ekstremt vanskelig å gi tilbakemelding på en tekst. Alt kommer an på utøveren. Selv det som kan virke som en håpløs tekst kan reddes av en glimrende utøver. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du har kun enderim, ingen rytme, det florerer av nødrim og historien er noe... teit? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Sorry, må nok si meg enig med Dahl her. Tynn historie (jaja, norsk gangstarap, whatever), tynne rim og noe tilfeldig oppbygging. Særlig på førsteverset blir det endel lange linjer jeg vil tro kommer til å høres ganske tvungne ut når de skal framføres. Pass også på å ha en viss struktur på teksten. Her og der er det tre linjer på rim og så tilbake på to og to, noe som vil høres veldig rart ut når det kommer over en beat. Btw, tror sikkert du kan få mer ut av å poste på http://hip-hop.no enn her, selv om du sikkert må tåle endel "LoL, Wack azz" i begynnelsen Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hm, det kan kansje gå greit men det kommer helt an på dine evne til å rappe på en måte som passer teksten samt og finne den rette beaten Vil noen se mine elendige rap-tekster? Ikke det nei Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 huffameg hva skjer med rima a? brukt rimordbok? nei du burde avangsere deg selv litt mer tror jeg.. no hard feelings kunne ikke gjort noe bedre selv. men rima er litt for lette sorry Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Dette var ganske teit, bare ett drøss med Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Nei, sånt her syns jeg enkelt og greit ikke noe om. Som alle sier er det nødrim på nødrim og en usammenhengende tekst full av rør egentlig! Men mine Rim er skarpere en en kniv,Den går ut i verden for å ta noen menske liv. Endret 12. september 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det rimte ikke overhodet, sorry twkaten trenger mer berarbeid... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Du har kun enderim, ingen rytme, det florerer av nødrim og historien er noe... teit? 6737502[/snapback] Helt enig! Og null multirim. Bare to og to bars som rimer. Prøv å få til noe slikt: Er en liten kuk med killerlook, som driter deg ut Du får lide surt, bitch, du er like kjip som snut eller: En vemmelig frik som tenner på lik Prøv med defeat og det ender med skrik Linjer som en kompis mekka i noen random låter. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Eller min favoritt: I licked some fucking pussy's cock erect He was so pissed, and his name was Gregory Peck! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Eller min favoritt: I licked some fucking pussy's cock erect He was so pissed, and his name was Gregory Peck! 6881666[/snapback] HAhehae, ja den var herlig Lenke til kommentar
Klauz Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Råteit at denne enda er her etter alle disse årene. Også kontakter pluttselig en fyr meg på MSN pga dette innlegget XD haha elendig. http://www11.nrk.no/urort/Laat/245194/default.aspx "Yo Jeg kommer inn i KLUBBEN sjekker, ut dem som er, der og styrer unna ei som er alt for LUBBEN for, MEG. Er mange hoes tilSTE-DE, EI, sier hun er flink til å strippe og spørr om jeg vil SE DET." Endret 19. mai 2009 av Klauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå