iGabby Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Heisann igjen!! Eg har eit spørsmål om spillet. Går det ann å skjærme ballen ut og sann?? det er noe av det verste med fotballspill at dt ikkje går ann! Lenke til kommentar
eikum Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jepp! det er bare å holde inn R2, funket på det gamle spillet også da ;D Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jepp! det er bare å holde inn R2, funket på det gamle spillet også da ;D 6721918[/snapback] Seriøst?? Det har eg aldri klart. trykker(holder inne) man bare R2 og så skjærmer han. konge!! Hva med pasninger dommer keeper då? noe nytt?? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Han skjermern bokstavlig talt ikke, men da kan du selv styre spillern sånn som du vil! Altså hvis ballen er på vei ut, også løper spillern din automatisk mot ballen! Hvis du bruker "R2" da så kan du liksom løpe bort fra ballen... Men hvis du har en spiller i ryggen så funker det ikke så bra, ettersom motspilleren kan ta ballen fra deg... Så kan ikke kalle det skjerming, heller "løpe" bort fra ballen uten at computern gjør det ;p Er ikke så flink til å forklare Hva mente du med dette; "Hva med pasninger dommer keeper då? noe nytt??" ? Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Litt info om pro evo 6 til xbox 360: Leipzig premier for Xbox 360 Pro Evo Konami isn’t shy of presenting its Pro Evolution Soccer series as the pro-players’ videogame of choice. The likes of England captain John Terry and Brazil’s Adriano have praised PES for its realism. Wait until they get a load of PES6 on Xbox 360! Visitors to the Leipzig GC this week will have first-hand experience of next-generation PES6 – running exclusively on Xbox 360, we should add. It’s looking way better, thanks to more detailed players boasting enhanced animation. More importantly for the PES fans, it really plays more convincingly like football thanks to the most extensive upgrade to player AI and physical accuracy in series history. The Pro Evolution Soccer series is famously a passing game, using the whole team to build towards rapturous goals or play strategically to maintain the advantage. Just like real football in fact. To this end, PES6 now has players that run more intelligently into space when not in possession. Attacking players are now more mindful of immediate danger when receiving the ball, turning defenders. Meanwhile the defenders know to stand off to prevent being made to look a fool! Scoring in PES can be glorious, and more so now that the shooting system has been refined. Cheeky snap shots are now possible, while volleys and half-volleys require greater timing to achieve more spectacular results. All kinds of new tricks have been incorporated for on-the-fly experimentation: sliding tackles that allow players to rise with the ball at their feet, feints, backwards dribbling and plenty more on-the-ball fandangos to dazzle and infuriate your rivals. New licenses for PES6 were also confirmed today in Leipzig. The French Championat league is now added, alongside Bayern Munich, Portugal’s Sporting Lisbon and Benfica, Olympiacos Piraeus from Greece, and England’s world famous Manchester United. Fully licensed international kit is sported by the Czech Republic, France, Australia, England, Italy, Argentina, Spain and Sweden. Finally, Adriano is to appear on the German packaging, in addition to the UK. Pro Evolution Soccer 6 is looking like the greatest yet, and will be released for Xbox 360 – exclusively for next-gen – in October. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Litt surt å kjøpe en spillekonsoll til 6000 og ikke får muligheten til å spille fotball Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Vurderer seriøst å kjøpe en Xbox360 nå, med mindre det kommer PES6 til PC med like bra grafikk? Ikke misforstå, jeg vil ikke høres ut som en grafikkhore, men jeg syns at jeg kommer til å gå glipp av en del. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Var nok smart av MS å skaffe seg 12 måneder med denne herligheten. GTA4 og nå dette Lenke til kommentar
eikum Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nå har man nesten ingen grunner for å kjøpe PS3 da Jeg MÅ ha en spille consol som kan spille PES6! Så da blir det vell et innkjøp at XBox 360 en dag.. Hadde XBOX 360 når den kom ut, men solgte den for 5700 en dag senere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nå har man nesten ingen grunner for å kjøpe PS3 da Jeg MÅ ha en spille consol som kan spille PES6! Så da blir det vell et innkjøp at XBox 360 en dag.. Hadde XBOX 360 når den kom ut, men solgte den for 5700 en dag senere 6732722[/snapback] Jeg har litt problemer med å se hvordan folk kan kjøpe konsoll på grunnlag av ett enkelt spill - men folk kjøpte jo PS2 for Vice City alene, så er jo ikke så merkelig. Har selv kamerater som kommer til å kjøpe PS3 i hovedsak for Tekken og Final Fantasy, dog ikke ved launch. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nå har man nesten ingen grunner for å kjøpe PS3 da Jeg MÅ ha en spille consol som kan spille PES6! Så da blir det vell et innkjøp at XBox 360 en dag.. Hadde XBOX 360 når den kom ut, men solgte den for 5700 en dag senere 6732722[/snapback] Eh, det kommer jo også til PS2. Så du trenger ikke kjøpe ny konsoll i det hele tatt. 360 versjonen vil bare være en vanlig port av PS2 versjonen. Og til neste år vil det komme til PS3 også selvsagt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Eh, det kommer jo også til PS2. Så du trenger ikke kjøpe ny konsoll i det hele tatt. 360 versjonen vil bare være en vanlig port av PS2 versjonen. Og til neste år vil det komme til PS3 også selvsagt... 6732942[/snapback] http://www.kotaku.com/gaming/microsoft/xbo...nied-196058.phpFIFA 07 og Pro Evolution Soccer 6 blir Xbox 360 eksklusive. Endret 23. august 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Staal Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Eh, det kommer jo også til PS2. Så du trenger ikke kjøpe ny konsoll i det hele tatt. 360 versjonen vil bare være en vanlig port av PS2 versjonen. Og til neste år vil det komme til PS3 også selvsagt... 6732942[/snapback] http://www.kotaku.com/gaming/microsoft/xbo...nied-196058.phpFIFA 07 og Pro Evolution Soccer 6 blir Xbox 360 eksklusive. 6732950[/snapback] Nei. De blir "next-gen" eksklusive. Altså, de kommer ikke til PS3 i år. Men de kommer jo selvsagt til PS2. Så dette er ingen stor sak egentlig. Neste år vil de komme til både PS3 og 360.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Eh, det kommer jo også til PS2. Så du trenger ikke kjøpe ny konsoll i det hele tatt. 360 versjonen vil bare være en vanlig port av PS2 versjonen. Og til neste år vil det komme til PS3 også selvsagt... 6732942[/snapback] http://www.kotaku.com/gaming/microsoft/xbo...nied-196058.phpFIFA 07 og Pro Evolution Soccer 6 blir Xbox 360 eksklusive. 6732950[/snapback] Nei. De blir "next-gen" eksklusive. Altså, de kommer ikke til PS3 i år. Men de kommer jo selvsagt til PS2. Så dette er ingen stor sak egentlig. Neste år vil de komme til både PS3 og 360.. 6732983[/snapback] Slutten av neste år i så fall da, i og med at det står 12 måneder rundt på nettet. Og det er jo lenge til.. In related news, Microsoft has confirmed to GameSpot that the Xbox 360 will be the exclusive next-generation home for both FIFA 07 and Pro Evolution Soccer 6 (titled Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007 in the US) for the next 12 months. The news marks a major coup for the company, since it elminates any chance of either of the megapopular sports franchises coming to either Sony's PlayStation 3 or Nintendo's Wii until late 2007. 12 måneder, ren bagatell det i dine øyne kanksje. Men tror nok en en god del vil irritere seg over dette. Dr Peedee Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hva mente du med dette; "Hva med pasninger dommer keeper då? noe nytt??" ? 6724484[/snapback] Eg mente, blir pasningene finere. liksom meir deiligere?? Har dommeren blitt bedre?? han blåste jo heile tida på pes5. og har keeperen blitt lagt slik han kan gjere tabber?? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Eg minner om at det ikkje er lov å linke til nedlasting av piratkopiert matriale. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Innlegg relatert til dette er fjerna. Eg minner og om at diskusjon rundt piratkopiert matriale er forbudt. Lenke til kommentar
stelvis Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) En ting jeg ergrer meg veldig over er at det står Xbox 360 over alt... men hva skjer med den vanlige xboxen ? Har selv PES 4 og 5 på den gamle xboxen og ville gjerne hørt fra noen at det kommer til både xbox 360 + vanilla xbox. Endret 16. oktober 2006 av stelvis Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 PES6 kommer til alle konsoller Lenke til kommentar
eikum Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) PES6 kommer til alle konsoller 7080912[/snapback] PES6 kommer til: - PC - XBox 360 - PS2 - PSP (tror jeg, men tviler) - NDS (for dem som bryr seg om det ) Kommer ikke til noe annet, ettersom Microsoft har kjøpt rettighetene til PES6! Endret 16. oktober 2006 av eikum Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 PES6 kommer til alle konsoller 7080912[/snapback] PES6 kommer til: - PC - XBox 360 - PS2 - PSP (tror jeg, men tviler) Kommer ikke til noe annet, ettersom Microsoft har kjøpt rettighetene til PES6! 7082025[/snapback] NDS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå