Bloody Mess Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hmm, man scorer jo ofte på langskudd, frispark og corner i PES5, så det er vel ingen grunn til at de skal ha gjort det vanskeligere nå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vel, jeg klarer fint aa score paa corner i PES5, men det er helt umulig aa score paa direkte frispark. Uansett hvor perfekt jeg skyter klarer keeperen aa redde. Kanskje det er et triks jeg ikke har faatt med meg. Skal jeg treffe maaleren midt paa? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vel, jeg klarer fint aa score paa corner i PES5, men det er helt umulig aa score paa direkte frispark. Uansett hvor perfekt jeg skyter klarer keeperen aa redde. Kanskje det er et triks jeg ikke har faatt med meg. Skal jeg treffe maaleren midt paa? 6555788[/snapback] Det er mange forskjellige måter å score på frispark. Det jeg synes er lettest, er følgende: -sikte over muren, noenlunde mot nærmeste krysset -omkring halv kraft på skuddet -hold opp/frem på stikka for hardt og duppende skudd Scorer på kanskje 1 av 10 på denne måten. Ikke så veldig urealistisk synes jeg. Om sikting: de fleste spillerne skrur naturlig litt innover (venstre hvis han bruker høyre fot). Derfor må man oftest sikte litt "på utsiden" av der man vil treffe. Bruker du Roberto Carlos, skrur han litt utover. Sikt på lengste hjørne og skyt lavt. Slik scorer jeg kanskje på 1 av 5. Men får det nesten bare til med ham. "Måleren" er hvor hardt man skyter ja, men i de fleste tilfeller gjelder det rett og slett hvor høyt man skyter. Dette er spesielt merkbart på frispark. Man skyter som regel over hvis du krysser 2/3 styrke, hvis du ikke skyter fra 40 meter da.. Rundt halv styrke er den magiske grensen for å skyte over muren, men under tverrliggeren. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Du burde for all del også holde inne R2. Det gir ballen en fin høyde, og så bør du skru kraftig til enten høyre eller venstre (avhenger av spiller, sjekk også hans FK accuraty) Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Bør også skru til en av sidene. Man skrur ved å holde inn L1 for venstre, og R1 for høyre, etter at du har slippi skyteknappen. Hvis man holder trekant inne rett etter du har slippe skyteknappen, helt til skuddet går, så får du ekstra power. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Bør også skru til en av sidene. Man skrur ved å holde inn L1 for venstre, og R1 for høyre, etter at du har slippi skyteknappen. Hvis man holder trekant inne rett etter du har slippe skyteknappen, helt til skuddet går, så får du ekstra power. 6558060[/snapback] Er det ikke pilstikkene istedenfor R1 og L1? Har hørt at man kan holde inne to ting for å få hardest skudd. Det er pil fram og trekant. Om det gir hardere spark vet jeg ikke, men det er hvertfall det hardeste! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 For å få hardest mulig skudd så er det pil fram og trekant, ja. Er R1 og L1 for å skru, skjer ikke noe med pilstikkene. Test det ut. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Okey, dette står sikkert ett eller annet sted på disse 6 siden.. Håper jeg hvertfall.. En ting Winning Eleven 10 blir IKKE det samme som PES6.. Det er jeg 110% sikker på.. WE10 ble rls kunn fordi det var VM rundt hjørnet.. En annen ting er at jeg håper at ikke PES6 blir i nærheten av WE10.. - Keeperne på WE10 er utrolig dårlige - Fintint er ALT for enkelt, bare å holde R2 inne også bevege seg opp,ned eller til siden, ALT for enkelt - Det er for enkelt å ta bakfra taklinger, sjeldent det blir blåst imot deg, hvertfall kort. - Skyter du frispark eller skudd med "O" skjer det hvertfall 9 av 10 ganger at keepern gir retur eller blir mål fordi at keepern "vet" at du skal legge inn så han blir overrasket at ballen treffer han.. - Dommerne gir alt for mye kort, og sliter med fordelsparagrafen Positivt me WE10 - Er vanskligere å score fra langskudd - Å skru ballen har blitt vanskligere - Spillerne har blitt LITT smartere Kommer ikke på så mye mer nå, skal senre idag oppdatere spillet litt med spillerkjøp,kits,faces og boots ;D see yeah Lenke til kommentar
eikum Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 For å få hardest mulig skudd så er det pil fram og trekant, ja. Er R1 og L1 for å skru, skjer ikke noe med pilstikkene. Test det ut. 6564718[/snapback] har ikke prøvd å skru med disse før, mente dette var til Fifa.. Men måten jeg skrur er at du holder pilen opp når du er på vei til å lade... Når "power" er der du vil ha den og du ser spillern løper mot ballen holder jeg enten til høyre eller venstre også trykker på "trekant" funkier fett her Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Får ikke til å skru jeg, uansett jeg gjør så bare duppern over muren..og i mål. Fuck skru! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvorfor har jeg egentlig aldri hört om det aa trykke pa "trekant" etter at man har sluppet skyteknappen? Staar det egentlig noe om det i manualen? For det eneste jeg fant da jeg leste om det var "pil opp". Dessuten staar det ogsaa at det er "venstre pil" og "höyre pil" som skrur ballen. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) For å få hardest mulig skudd så er det pil fram og trekant, ja. Er R1 og L1 for å skru, skjer ikke noe med pilstikkene. Test det ut. 6564718[/snapback] har ikke prøvd å skru med disse før, mente dette var til Fifa.. Men måten jeg skrur er at du holder pilen opp når du er på vei til å lade... Når "power" er der du vil ha den og du ser spillern løper mot ballen holder jeg enten til høyre eller venstre også trykker på "trekant" funkier fett her 6577376[/snapback] Da bare tror du at du skrur, eventuelt spilleren skrur litt av seg selv, eller man kan bruke både piltastene og skulderknappene. Og du som lurte på om dette stod i manualen, det vet jeg ikke, men alt sammen, skru, trekant, alt, står inne i spillet hvis du går på command list. Endret 30. juli 2006 av BTK Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Får ikke til å skru jeg, uansett jeg gjør så bare duppern over muren..og i mål. Fuck skru! 6582421[/snapback] Da gjør du noe feil. Endret 30. juli 2006 av BTK Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Får ikke til å skru jeg, uansett jeg gjør så bare duppern over muren..og i mål. Fuck skru! 6582421[/snapback] Da gjør du noe feil. 6583864[/snapback] Så lenge jeg scorer mål 1/5 ganger, så gjør jeg vel ikke noe feil? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Du gjør noe feil hvis du ikke klarer å skru. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvor gammel er du? 6587512[/snapback] Hva i all verden har alder noe med saken aa gjöre? Vaer saa snill og hold deg til emne. Klör litt i fingrene etter aa faa spilt litt PES5, men kan dessverre ikke det, fordi jeg er paa ferie. Blir göy aa teste om jeg klarer aa score paa frispark naa. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvor gammel er du? 6587512[/snapback] Gammel nok til at jeg på egenhånd klarte å lære meg noe så enkelt som kontrollene til et spill. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Leste ett sted tidligere i dag at demo av Pes skal slippes i løpet av August på markedplace. Håper dette stemmer. Finner ingen bekreftelse, men det skulle visst være sagt av en representant fra Konami. Endret 4. august 2006 av rikkmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå