Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 6 til Norge.

mads182

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er definisjonen på reklame? Jeg er verken Admin eller Mod på den aktuelle siden....

Hvis man ikke kan opplyse om internettsider som omhandler det aktuelle temaet er det ganske smålig...

Hadde sett poenget hvis jeg hadde økonomiske eller andre interesser i denne siden.. Men jeg vil bare at flest mulig skal vite om muligheten.. Beklager hvis jeg tråkka på noen tær, var virkelig ikke meningen :thumbup:

EDIT: Kan det opplyses i den endrede posten om at det er noen som har endret den? Sånn det står nå så er ikke det veldig klart....

Endret av Mandelpotet
Lenke til kommentar

Syns det er så artig når han japanske kommentatoren skriker som en gærnig etter mål.. gjør det faktisk litt mere artig enn med den "vanlige" engelske fyren! :!:

Ingen reklame, takk :)

Mvh

jarmo

6512765[/snapback]

REMA 1000 har tilbud på grillpølser! LØP OG KJØØØØP!
Lenke til kommentar
Så en ingame video i går.... Og dessverre ser det ikke sånn ut :(

Her kan du finne link til ingame videoen :thumbup:  Ingame video (Krever registrering)

6524230[/snapback]

Det er ingen grunn til å få folk til å registrere seg for å se den videon, videon ligger jo på rapidshore og gamespot! Det er bare link til den fra forumet der.

Her er linkene:

http://rapidshare.de/files/26310750/pes6-gameplay.wmv.html

http://uk.gamespot.com/ps2/sports/worldsoc...s.html?mode=all

Men uansett, det jeg vil se er video fra X360 versjonen, den som kommer til å virkelig bli forbedret, spesielt grafisk og med tanke på animasjonene.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Jeg er imponert over at keeperen er i stand til å lage straffe

6531465[/snapback]

Det har de vel vært i stand til fra PES4 eller noe vel?

Igår fikk Dida rødt kort når jeg spilte mot Brasil på PES5 ! :!:

6535221[/snapback]

:o

Hvordan? Når keeperen går etter ballen, tar han den clean, og kommentatoren sier ingenting om straffe eller foul.

Lenke til kommentar
Syns det er så artig når han japanske kommentatoren skriker som en gærnig etter mål.. gjør det faktisk litt mere artig enn med den "vanlige" engelske fyren! :!:

Mvh

jarmo

6512765[/snapback]

6515849[/snapback]

Rema har faktisk ikke tilbud... de har bare faste lave priser:p

Lenke til kommentar

Mvh

jarmo

6512765[/snapback]

6515849[/snapback]

Rema har faktisk ikke tilbud... de har bare faste lave priser:p

6537613[/snapback]

Japanesern er gal når han roper da. Men jeg synes personlig spans er morsomt, golla golla golla :tease: Høres ut som en fyllikk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...