Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 6 til Norge.

mads182

Anbefalte innlegg

Fikk tak i en ny versjon av PES i stad. Oppdatert PES 5 til VM med alle VM uttakene riktig, oppdatert PL med Watford og Reading osv. Samt ny musikk, nye bilder og supportere som griner osv:P Kanskje det er noe for dere som ikke har PES 6 allerede :w00t:

Heter forøvrig WEMERICA PATCH V5X [PES5-PS2]

Endret av mads182
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting jeg. Kommer ikke PES6 med ekstremt bra grafikk til PS3?

Har planer om å kjøpe meg dette spillet til ps3, og nå som kontrollen er den samme, er jeg mektig imponert.

Hvordan er det med passninger? Ser du en markør der ballen sentres?

Er i noen tilfeller svært vanskelig å sentre riktig ved cornerlinja, til medspillerer innenfor 6 meteren. Sentrer ofte feil ettersom spillerene er klumpet sammen på samme plass

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar
Lurer på en ting jeg. Kommer ikke PES6 med ekstremt bra grafikk til PS3?

Har planer om å kjøpe meg dette spillet til ps3, og nå som kontrollen er den samme, er jeg mektig imponert.

Hvordan er det med passninger? Ser du en markør der ballen sentres?

Er i noen tilfeller svært vanskelig å sentre riktig ved cornerlinja, til medspillerer innenfor 6 meteren. Sentrer ofte feil ettersom spillerene er klumpet sammen på samme plass

6459301[/snapback]

ja, det kommer til å bli Toy Story 3 grafikk aktig :whistle:

Lenke til kommentar

jaja... krysser fingrene for at de benytter seg av graffikkprossessorens ytelser når de lager den til PS3. Vi er ærlig talt i 2006, og da vil vi se at PES6 kan gjøre det like bra graffikkmessig som spillmessig.

Jeg er som Ole Brumm, og sier: ja takk, begge deler! Jeg bare forventer at grafikken gjør snart en wowfaktor på fotballspill!

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar
jaja... krysser fingrene for at de benytter seg av graffikkprossessorens ytelser når de lager den til PS3. Vi er ærlig talt i 2006, og da vil vi se at PES6 kan gjøre det like bra graffikkmessig som spillmessig.

Jeg er som Ole Brumm, og sier: ja takk, begge deler! Jeg bare forventer at grafikken gjør snart en wowfaktor  på fotballspill!

6463691[/snapback]

helt enig. Kjøpte fifa WC, fordi det kostet 349.-.

Jeg synes ikke grafikken er så bra. Hallo, det er xbox 360 vi snakker om. Men jeg vet at de ikke har nok kompetanse med maskinvaren, så vi må være tålmodig.

Burde i alle fall forvente bra grafikk i GTA IV, siden det kommer om halvannet år ca.

Lenke til kommentar

Jeg synes personlig ikke grafikken er det som er avgjørende på hva slags fotballspill jeg kjøper. Da hadde jeg valgt FIFA foran PES. Men vi har noe som heter spillbarhet og opplevelelse som PES knuser FIFA på, LETT :innocent:

Lenke til kommentar

FIFA 99 på data synes jeg ikke var på ille egentlig. Det fulgte med vår første PC og det spilte jeg MANGE timer. Så var jeg dum nok til å kjøpe FIFA 2001, FIFA 2003, FIFA 2004, så prøvde jeg PES 3 og da var det slutt på FIFA! Så nå har jeg PES 3, PES 4, PES 5, WE 10, PES 5 VEGA og WEMERICA 5 ; )

Lenke til kommentar

PES har hele tiden hatt litt annerledes grafikk enn fifa. Fifa har litt mer "våt" grafikk, mens pes har litt "tørr" grafikk (hvis dere forstår). jeg synes PES ser mer realistisk IMO.

Men det spillet med best grafikk til xbox 1 er i alle fall rallisport challenge 2.

*gå å spille* (seriøst. har det gående :p)

Lenke til kommentar
Da får du bli skuffet da, uff, stakkars deg da, får du ikke lisensen på alle lagene i England, verdens undergang.

6495150[/snapback]

ikkje akkuratt verdens undergang, men det er kjedeligt å spille med Aston Villa og draktene ser morderiske. Men bra at PES har spansk fotball ivertfall. Heia Real Betis!

Joaquin=Best

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...