Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 6 til Norge.

mads182

Anbefalte innlegg

ja, men PES 6, er det det spiller som kommer til høsten, til 360 og de andre?

6414196[/snapback]

E3 2006: Pro Evolution Soccer 6 runs out

Konami Digital Entertainment GmbH announces new PES title – including all new Xbox 360 and Nintendo DS versions

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempestas for deg at du har spilt det allerede! Misunner deg noe vannvittig!

Lurer på en jævlig irreterende ting:

Hvis du ved et uhell trykker på sentre knappen, kan man da avbryte handligen ved å trykke på en knapp?

For å ta ballen bruker man sentre knappen, og da er det lett å sentre den videre, uten å ville det, eller at ballen kommer langt og så vurderer du og skyte istedenfor å sentre.

På det gamle PES5, er det slik at hvis man sentrer eller trykker på noe før ballen mottas, er det første trykket prioritert foran det andre.

Lurer også på om det er lettere å slå veggpasning?

Forresten, er gjennombruddsinnlegget (R1+trekant) bedre ved corner feltet? er veldig lett at gjennombruddsinnlegget blir for nærme keeper.

Stusser også på at enkelte passninger er elendige, og totalt ubrukelige. Vet ikke om du har opplevd forbedring der.

Hvordan er det med sklitakling rett foran keeper. Får spilleren kort eller skjer det ingen.

Er buggene, hvor ballen ikke er ordentlig nær foten ved skudd fikset. gjelder spess volley.

men det siste og værste er dette:

Når man mottar ballen etter en gjennombruddspassning langs innkastlinja, er det lett at spilleren demper ballen, og så vender han seg altfor lett til enten høyre eller venstre. Jeg håper at når de demper ballen, kan jeg bestemme om han skal vende seg til høyre eller venstre, eller rett fram, Skjønner ikke hvorfor de gir dem muligheten til å dempe ballen rett fram.

Lenke til kommentar
raffegutten, du har alltid kunnet avbrutt handlinger, eller trykk før du får ballen, i PES, bare bruk R1+R2 og beveg spaken litt.

6433707[/snapback]

Jepp, så sant som det er sagt. R1+R2 avbryter "alt", også faste løp etter ballen (noen ganger løper de så dumt, så det er greit å bryte ut for å snappe ballen rett foran motstanderen).

Jeg gleder meg sinnsykt til PES6. (Jeg lurer nesten litt på hvorfor jeg gjør det, når PES5 er så fantastisk.)

Lenke til kommentar

r1+r2 + spaken, kjenner jeg godt til. bruker den mest i forbindelse med corner og eventuelle utspark.

Greia er slik at hvis du bruker R1+R2 løper spillerne fritt, men du har likevel mer kontrol. Det verste er at spillerne mottar ballen mye dårligere enn ellers.(hvis vi ser bort fra at passningen hadde gått feil) Noen ganger løper spillerne dumt ellers SOm en nevnte, da er jeg seff for løsningen med R1 og R2.

Mitt poeng er at det hadde vært mye bedre om man kunne enkelt og greit velge å skyte foran å passe. Er bare fryktelig irreterrende at det første trykket er prioritert, hvis vi ser bort fra r1+r2.

Mulig jeg forklarte meg dårlig, men nå er det fotballkamp på tv, så da skriver jeg dårlig.

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar

Fikk forresten tak i en option file natt til idag, med HELT oppdaterte transfer osv. Ballack og Chev er i startoppstillinga til Chelsea og navna på alle spillere er gjort om til Engelsk ! Litt lettere å se hvem som er hvem :cool:

Lenke til kommentar
Kjempestas for deg at du har spilt det allerede! Misunner deg noe vannvittig!

Lurer på en jævlig irreterende ting:

Hvis du ved et uhell trykker på sentre knappen, kan man da avbryte handligen ved å trykke på en knapp?

For å ta ballen bruker man sentre knappen, og da er det lett å sentre den videre, uten å ville det, eller at ballen kommer langt og så vurderer du og skyte istedenfor å sentre.

På det gamle PES5, er det slik at hvis man sentrer eller trykker på noe før ballen mottas, er det første trykket prioritert foran det andre.

Lurer også på om det er lettere å slå veggpasning?

Forresten, er gjennombruddsinnlegget (R1+trekant) bedre ved corner feltet? er veldig lett at gjennombruddsinnlegget blir for nærme keeper.

Stusser også på at enkelte passninger er elendige, og totalt ubrukelige. Vet ikke om du har opplevd forbedring der.

Hvordan er det med sklitakling rett foran keeper. Får spilleren kort eller skjer det ingen.

Er buggene, hvor ballen ikke er ordentlig nær foten ved skudd fikset. gjelder spess volley.

men det siste og værste er dette:

Når man mottar ballen etter en gjennombruddspassning langs innkastlinja, er det lett at spilleren demper ballen, og så vender han seg altfor lett til enten høyre eller venstre. Jeg håper at når de demper ballen, kan jeg bestemme om han skal vende seg til høyre eller venstre, eller rett fram, Skjønner ikke hvorfor de gir dem muligheten til å dempe ballen rett fram.

6430486[/snapback]

Når det gjelder å avbryte en handling er jeg ikke helt sikker, hvis du ikke mener du kan bruke de knappene som noen sa her! Det går vel ann å ta en skuddfinte for å avbryte det? Ellers kan jeg melde om at det er sinnsykt lett å ta veggspill, går hvertfall som en drøm for meg. Lasta ned oppdateringer i går, spilte Chelsea og hadde Kalou, Cheva og Ballack fra start (!). Buggene hvor beinet er langt unna ballen er forbedret en del, ser faktisk mer ordentlig ut nå, nærmere enn før. Langpasninger med trekant + R1 er det vel er MYE mer presise enn før, de hadde en tendens til å fly helt til keeper men nå får de en fin bue og kan lande på lissa av og til :love: Dempemuligheten synes jeg er flott, skjønner hva du mener med problemer der, men det går ann å dempe ballen rett frem så vidt jeg skjønner deg rett !

Mandelpotet: Ja, men da er det lett å få frispark i mot seg. Men han har mista ballen i feltet flere ganger da jeg har prøvd

Endret av mads182
Lenke til kommentar

Ah, for en innsats av mads182. *Stående applaus*

Etter dette gleder jeg bare meg enda mer, om det er mulig. Jeg likte veldig godt trøyene på det siste bildet, spesielt hvordan tallet på drakten så ut, veldig moderne, minner meg om VM-draktene.

Alt du forteller her høres flott ut, jeg ser frem til dette! :)

Lenke til kommentar

Ypperlig at veggpassningene og trekant + "R1" er forbedret. Det er også en fjær i hatten at man kan dempe ballen rett fram og eventuelle bugs fikset.

Har forresten utallige ganger benyttet meg av skuddfinte for uventa skudd jeg ikke hadde til hensikt å utføre. Jeg må likevel si at jeg stusser over at det ikke er mulig å trykke en enkelt knapp for å "nullstille". Men men, det kan jeg sikkert leve med. Passe på å ikke trykke så ofte :p

BTW: Er publikum mer livaktige?

Lenke til kommentar

Ja, publikum er det veldig liv i! Det ligger av og til sånne store "drakter" over publikum, hvis du skjønner hva jeg mener :D Så synger de sanger!

Litt vanskelig å si på kommentatorene siden de snakker på japansk, noe jeg ikke er så veldig god i! Men ettersom jeg kan forstå er det 3 forskjellige folk som snakker! Jeg spilte Rosenborg i stad mot et spansk lag, da sa han ene "Råsenbårg" hele tia;) Forresten.. Kone, Essediri og Hirschfield var på Rosenborg!

I tillegg spilte jeg på Olympiastadion i Berlin i stad og da opplevde jeg noe nytt. Jeg trykka ikke på noen knapp før kampen starta og da kom det et STORT bilde (over hele skjermen) over Berlin, med stadion midt i bilde med masse lys rundt. :dribble:

Lenke til kommentar

Tok noen bilder med digital kamera i stad, blir ikke noe bra men. Det er da det det er :D

Fra intro: http://img371.imageshack.us/img371/4370/pict02431vb.jpg

Logo: http://img274.imageshack.us/img274/4526/pict02447fc.jpg

Meny: http://img405.imageshack.us/img405/415/pict02465jo.jpg

Lagoppst: (Legg merke til Rosicky :D )

http://img362.imageshack.us/img362/2066/pict02472oe.jpg

Langpasning trekant + R1:

http://img371.imageshack.us/img371/6553/pict02659am.jpg

Samme langpasning: (Viser at man kan dempe med seg ballen RETT FREM)

http://img265.imageshack.us/img265/9048/pict02677kx.jpg

Liv på stadion: http://img321.imageshack.us/img321/8680/pict02489to.jpg

Lenke til kommentar

Aiai, dette høres skikkelig bra ut.

Er det noen som vet om denne nye versjonen har kommet for PC også der borte i Japan? Vet at hele serien WE har vært lansert for PC også, men har den pleid å komme ut samtidig som konsollversjonen?

Lenke til kommentar

Vet ikke om den har kommet ut på PC, det tror jeg ikke. Mener den pleier å komme ut etter Playstation! Men du kan gå på nettet og søke etter det;) Send meg en PM så kan jeg forklare.. :whistle:

Endret av mads182
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...