Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 6 til Norge.

mads182

Anbefalte innlegg

For alle fans som gleder seg til PES 6 kommer ut i Norge kan jeg melde at dette spillet er drit bra! Har hatt WE 10 siden juletider da det kom ut i Japan, og det er dette som tilsvarer PES 6 i Norge! :dribble:

Det er virkelig noe å glede seg til, selv og jeg har spilt på Japansk i en stund nå :roll:

Endret av mads182
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For alle fans som gleder seg til PES 6 kommer ut i Norge kan jeg melde at dette spillet er drit bra! Har hatt WE 10 siden juletider da det kom ut i Japan, og det er dette som tilsvarer PES 6 i Norge!  :dribble:

Det er virkelig noe å glede seg til, selv og jeg har spilt på Japansk i en stund nå  :roll:

6405768[/snapback]

Det er forresten på PS 2 jeg har spillet, glemte å si det

Lenke til kommentar
Hva er nytt i spillet?

6405855[/snapback]

Jo det skal jeg fortelle deg:

-Oppbygging av menyer

-Musikk

-Dommeren er MYE bedre enn før, gir realistiske fordeler (viser fordelstegn og hand osv med sine egne hender)

-Forsvarsspillere har bedre teknikk, ikke sånn så man knapt kan ta en dragning med de.

-Nye finter, du skal vistnok kunne finte bakover, uten at jeg har fått til det. Trikse med deg ballen i lufta osv!

-Skuddteknikk er helt forandra, det går faktisk ann å skyte på volley i alle situasjoner i stedet for å dempe ballen først :D

-Karakterer på spillere, jeg hadde aldri fått 9.0 på et PES spill før i stad, da fikk Messi 9.0 på Barca etter å ha scoret 3 mål i en kamp.

Sikkert så mye mer men jeg husker ikke alt :hmm:

Bare spør! Kan ta noen bilder med mobilen min av spillet og legge ut her hvis det er ønskelig

Lenke til kommentar
Hva er nytt i spillet?

6405855[/snapback]

Jo det skal jeg fortelle deg:

-Oppbygging av menyer

-Musikk

-Dommeren er MYE bedre enn før, gir realistiske fordeler (viser fordelstegn og hand osv med sine egne hender)

-Forsvarsspillere har bedre teknikk, ikke sånn så man knapt kan ta en dragning med de.

-Nye finter, du skal vistnok kunne finte bakover, uten at jeg har fått til det. Trikse med deg ballen i lufta osv!

-Skuddteknikk er helt forandra, det går faktisk ann å skyte på volley i alle situasjoner i stedet for å dempe ballen først :D

-Karakterer på spillere, jeg hadde aldri fått 9.0 på et PES spill før i stad, da fikk Messi 9.0 på Barca etter å ha scoret 3 mål i en kamp.

Sikkert så mye mer men jeg husker ikke alt :hmm:

Bare spør! Kan ta noen bilder med mobilen min av spillet og legge ut her hvis det er ønskelig

6405943[/snapback]

Nå gleder jeg meg skikkelig til høsten :dribble:

Lenke til kommentar
Føles det annerledes å spille? Blitt noen forandringer når det gjelder fysikken, eventuelt vekt på spillere?

6406474[/snapback]

Ja, det gjør det når det gjelder fysikken. Hvis man bruker Adriano for eksempel merker du at han er JÆVLI sterk i kroppen, vanskelig å ta fra han ballen!

Lenke til kommentar

En annen ny ting jeg kom på: Kjapt frispark. Ved å trykke på L1 og R1 når du har fått frispark kan du ta det kjapt !

Ja, det skal være lisenser for noen av landslagene som ikke var ordentlig før, for eksempel Nederland. Klubblag er jeg ikke riktig sikker på, er ikke all verdens god i Japansk

Endret av mads182
Lenke til kommentar
er det flere lisenser enn det har vært før?

6407103[/snapback]

Ja, det skal være lisenser for noen av landslagene som ikke var ordentlig før, for eksempel Nederland. Klubblag er jeg ikke riktig sikker på, er ikke all verdens god i Japansk

Lenke til kommentar

Er det noe nytt i Master League?

ER veldig spent.

Jeg håper de har fikset på ML og de derre greiene og.

Og prøve og gjøre spillet så bra som mulig!

Men jeg er en stor fan av PES serien!!

Endret av fytech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...