Gå til innhold

Logitech Media Keyboard Elite

Anbefalte innlegg

hei...

Jeg skal kjøpe meg ett Logitech Media Keyboard Elite ( http://www.databasen.no/shop/user_ProdView.asp?pid=1205 ) , men må være sikker på at det ikke er 3tast sperre av noe slag...har nettopp kjøpt meg Logitech media keyboard og på det var det 3tast-sperre, å jeg vil helst slippe å gå på samme feil igjen. Så jeg håper da at noen som har Elite versonen av tastaturet kan fortelle meg om det er det..Det er ubrukelig for meg som spiller mye med et tastatur med sperre...

Takk...:D

Beklager for event. skrivefeil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har det tastaturet, men kan du forklare hvordan jeg kan finne ut om det er 3-tast sperre på det ?

mvh anki

6405780[/snapback]

vet ikke om det står noen plass på esken elns...men jeg fant det ut når jeg spilte og måtte bruke Caps lock til å snakke i ventrilo med...så stoppet alt opp

Endret av Judass90
Lenke til kommentar
jeg finner ikke ut noe, men du kan jo ta deg en tur på elkjøp og se om di har det der!(?) Så kan du se selv

6405813[/snapback]

har vært på elkjøp men de hadde det ikke...de hadde bare tastatur til dobbel pris av netpris også..og det er uaktuelt

Lenke til kommentar

Lurer på det samme som tråd starteren. Jeg kjøpte Key Tronic tastatur med stor tro på at det ikke var 3-tasters sperre, men det var det. Det suger når man skal f.eks hoppe på skrå i et spill hvor man bruker Forward+Left(strafe)+Jump knappene på samme tid, noe som fører til at ingenting skjer i stede.

Noen som vet om keyboard som ikke har slik sperre?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Lurer på det samme som tråd starteren. Jeg kjøpte Key Tronic tastatur med stor tro på at det ikke var 3-tasters sperre, men det var det. Det suger når man skal f.eks hoppe på skrå i et spill hvor man bruker Forward+Left(strafe)+Jump knappene på samme tid, noe som fører til at ingenting skjer i stede.

Noen som vet om keyboard som ikke har slik sperre?

Takker for svar  :)

6408298[/snapback]

jeg har kjøpt Logitech Media Keyboard Elite på komplett nå, får den sikkert om noen dager. Så kan svare deg på det om noen dager :D Håper det ikke er 3tast-sperre på det :D

Lenke til kommentar

Tilfeldigvis har jeg dette tastaturet! men jeg er ikke helt fornøyd :( det har fantastisk gode taster å trykke på og alt slikt, men det er to små bugs som irriterer meg veldig...

Av og til når jeg skriver, så bare holder den inne en knapp ekstra lenge selvom jeg har sluppet den!

F.eks:

Hallo!

Halllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllo!

Jeg lastet ned en update, men det hjalp ikke... det er også en slags 3tastsperre, men det gjelder kun med enkelte tastekombinasjoner

F.eks på Counter-strike: HVis jeg går stille samtidig som jeg går frammover kan jeg ikke trykke på 2 for å få opp secondaryvåpenet, MEN jeg kan trykke på 3 for å få opp kniven :hmm:

Så egentlig ville jeg avbestilt dette tastaturet ganske kjapt....

BTW: En venn av meg har samme problemer, så det er ikke bare mittt tastatur... :(

PS: Det med at knappene blir holdt inne for lenge skjedde flere ganger iløpet av denne teksten :D

Endret av ChrizZor
Lenke til kommentar
Tilfeldigvis har jeg dette tastaturet! men jeg er ikke helt fornøyd :( det har fantastisk gode taster å trykke på og alt slikt, men det er to små bugs som irriterer meg veldig...

Av og til når jeg skriver, så bare holder den inne en knapp ekstra lenge selvom jeg har sluppet den!

F.eks:

Hallo!

Halllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllo!

Jeg lastet ned en update, men det hjalp ikke... det er også en slags 3tastsperre, men det gjelder kun med enkelte tastekombinasjoner

F.eks på Counter-strike: HVis jeg går stille samtidig som jeg går frammover kan jeg ikke trykke på 2 for å få opp secondaryvåpenet, MEN jeg kan trykke på 3 for å få opp kniven  :hmm:

Så egentlig ville jeg avbestilt dette tastaturet ganske kjapt....

BTW: En venn av meg har samme problemer, så det er ikke bare mittt tastatur...  :(

PS: Det med at knappene blir holdt inne for lenge skjedde flere ganger iløpet av denne teksten :D

6424223[/snapback]

Jeg har Elite og det har alldri hent med meg.... sikkert bare en feil med det... (instaler på nytt)

Lenke til kommentar
ChrizZor: Hadde samme problemet med at det hang seg. Bytta litt usb-porter og miksa og triksa, nå er det borte.

6426473[/snapback]

Har prøvd å bytte usb port, men får vel prøve igjen :D

6434172[/snapback]

Dette var irriterende. Har nettopp bestlit og det ligger på postkontoret nå.

Det var som ****.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...