nordlending Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hva er den billigste web-sopen med dvd & spill utenfor norge?jeg for min del synes det er for dyrt på butikkene i norge,det ekke morro å betale 599-, for et spill.Har hørt rykter om spill på amerikanske web-shoper som koster 250-,inkl.porto er dette fakta? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Si ifra hvis du finner den webshoppen da :smile: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Vet ikke om det fortsatt er sånn, men tidligere hadde ikke amerikanske butikker lov til å sende software ut av landet. Gå på amazon.com og sjekk, der står det nok at software ikke kan sendes utenfor USA. Spill koster allikevel mer enn 250 kroner i USA, med mindre de er gamle og kjipe. Passer alltid på å kjøpe med spill og filmer fra USA :wink: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 http://www.AMAZON.CO.UK :razz: Har forhåndstbestilt et spill der, som gift. Så ingen problemer med å betale med kort og velge "Norway" på scrollemenyen.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Er det ikke noe skatte tull med at hvis varene kommer på over 500 kroner eller der i gården kommer det et møkka gebyr...? Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 21:44, skrev Baltazar:Er det ikke noe skatte tull med at hvis varene kommer på over 500 kroner eller der i gården kommer det et møkka gebyr...? forhåpentlig ikke.jeg var på ram & rom her om dagen,nesten alle spill kostet over 400kr.det er for dyrt synes jeg! Lenke til kommentar
xXx Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Bestillte selv fra utlandet for litt siden. Dette var et program, men jeg regner med at det er samme regler for spill... Her måtte jeg betale et f...ings gebyr og måtte stå på tollkontoret og pakke opp greiene. Husker ikke nøyaktig, men tror det kun er moms som kommer i tillegg. Nå ligger det vel på 24% så kan du regne ut selv. Sjekk litt rundt på de norske webshoppene. Prisene har en tendens til å variere kraftig. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 15:29, skrev xXx:Bestillte selv fra utlandet for litt siden. Dette var et program, men jeg regner med at det er samme regler for spill... Her måtte jeg betale et f...ings gebyr og måtte stå på tollkontoret og pakke opp greiene. Husker ikke nøyaktig, men tror det kun er moms som kommer i tillegg. Nå ligger det vel på 24% så kan du regne ut selv.Sjekk litt rundt på de norske webshoppene. Prisene har en tendens til å variere kraftig. be de som sender pakken merke den med gave/gift om pakken koster under 200 kr - da blir det ikke toll på den. koster den mere ber du de du kjøper pakken av oppgi 1/3 av verdien utenpå pakken - da slipper du betale så mye toll. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg bestilte som "gift". Prisen vil ikke bli vist utenpå. Jeg kunne velge gift wrapping i tillegg. Er glad i meg selv, men ærlig talt.. Spillet koster £28 med frakt til postkassa mi. I Norge, når det kommer om en måned eller så, vil det koste kr. 419,-. Synes da det er verdt forskjellen, men også det at jeg får det tidligere teller litt. _________________ Be warned, Pentagon now has a serious issue on their hands: Escape of the Psycho Kitten! [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-10-15 16:18 ] Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 http://www.gamesmix.com er en billig webshop i norge, men jeg ville ikke bestillt derfra.. Bestillingstiden ligger på ca en uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå