Winydancer Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Heisann! Berre la dinna på WoW forumet, bare lurte på om noen hadde peiling på hvor jeg kan laste ned gode gamle Maze til Warcraft 3? Har leita på nettet med finner det ikke.. Hjeeeeeeeelp? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Heisann!Berre la dinna på WoW forumet, bare lurte på om noen hadde peiling på hvor jeg kan laste ned gode gamle Maze til Warcraft 3? Har leita på nettet med finner det ikke.. Hjeeeeeeeelp? 6405612[/snapback] Hmm! Du sier du har leita på nettet, men finner den ikke. Mitt første google søk ga meg følgende resultat: Maze edit: Såvidt jeg forstår, så der det snakk om no nude geier til Warcraft? :!: l2search! Endret 29. juni 2006 av Black&White Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Hmm! Du sier du har leita på nettet, men finner den ikke. Mitt første google søk ga meg følgende resultat: Maze edit: Såvidt jeg forstår, så der det snakk om no nude geier til Warcraft? :!: l2search! 6405712[/snapback] Hehe, den fant jeg også. Men er ikke det jeg leter etter.. Maze er et tilleggsmap til Warcraft, spilles over LAN. Passe på at monster ikke kommer seg inn til midten og må bygge tårn.. Lenke til kommentar
different Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Heter ikke det Tower Defense? Lastet opp 7 TD maps her ! Har 260mb med diverse maps. Hvis du er interesert, PM Endret 29. juni 2006 av emes Lenke til kommentar
Canute Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det finnes utallige slike baner, husker du noe mer av den? Hvordan den så ut? Hva slags type tårn? Hva slags type mobs som kom? Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du kan jo alltids bare logge inn på WC3 ROC/TFT å laste ned alle mapsa da? funker ikke det? så har du de i en egen WC3 map? de lastes jo automatisk ned før du starter å spille? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Maze er den beste sjangeren med tillegsmap til Warcraft Fins mange forskjellige, anbefaler Zelda Maze Lenke til kommentar
kalken Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 maul maps er jo veldig morsomt på lan også... er ikke noe stor fan av towerdefence, men hero defence osv er favorittene Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Husker jeg spilte mye Lotr Maze. Det var sykt konge. jeg og 2 andre hadde en bra taktikk så vi fikk mye Gold så lagde vi ultiemate Tower greie som tok alt. Var jævlig konge. Wow skulle hatt dette som mini game, ingame i WoW:D Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 høres ut som siste banen til Night Elf campainen spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå