Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med at data'n fryser seg.

Anbefalte innlegg

Hei :) ...eller skulle jeg si "Hei :( " siden jeg er i "datan er ødlagt delen av forumet?

Anyway... Etter å ha lastet ned den nye patch til WoW i dag tidlig har maskina begynt å fryse seg til å med når jeg ikke spiller..Noen som har noen forklaring og en god løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :) ...eller skulle jeg si "Hei :( " siden jeg er i "datan er ødlagt delen av forumet?

Anyway... Etter å ha lastet ned den nye patch til WoW i dag tidlig har maskina begynt å fryse seg til å med når jeg ikke spiller..Noen som har noen forklaring og en god løsning?

6405456[/snapback]

Du kan jo prøve å reinstallere WoW (eller avinstallere patchen hvis det er mulig) for å sjekke om det faktisk ER patchen det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Datan henger seg nå etter 1min så jeg må restarte...får ikke uinstallert reinstallert eller noe.. :(      i!HJELP!i

6405700[/snapback]

Hmmm... Jeg ville ha tatt ut windows-disken, puttet den i maskina til en kamerat og kopiert alt jeg ville tatt vare på over på en harddisk i den maskina og reinstallert windows. Det høres litt radikalt ut, men det er ofte det funker. Mulig det har blitt noe bøll med noen windows-filer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...