Hayer Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei ...eller skulle jeg si "Hei " siden jeg er i "datan er ødlagt delen av forumet? Anyway... Etter å ha lastet ned den nye patch til WoW i dag tidlig har maskina begynt å fryse seg til å med når jeg ikke spiller..Noen som har noen forklaring og en god løsning? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei ...eller skulle jeg si "Hei " siden jeg er i "datan er ødlagt delen av forumet?Anyway... Etter å ha lastet ned den nye patch til WoW i dag tidlig har maskina begynt å fryse seg til å med når jeg ikke spiller..Noen som har noen forklaring og en god løsning? 6405456[/snapback] Du kan jo prøve å reinstallere WoW (eller avinstallere patchen hvis det er mulig) for å sjekke om det faktisk ER patchen det er noe galt med. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Datan henger seg nå etter 1min så jeg må restarte...får ikke uinstallert reinstallert eller noe.. i!HJELP!i Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Datan henger seg nå etter 1min så jeg må restarte...får ikke uinstallert reinstallert eller noe.. i!HJELP!i 6405700[/snapback] Hmmm... Jeg ville ha tatt ut windows-disken, puttet den i maskina til en kamerat og kopiert alt jeg ville tatt vare på over på en harddisk i den maskina og reinstallert windows. Det høres litt radikalt ut, men det er ofte det funker. Mulig det har blitt noe bøll med noen windows-filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå