missT Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kjøpte meg endelig en Nokia 6280 rundt midten av mai.. Har ikke hatt annet enn problemer med den mobilen, nå er det den 4. mobilen som har klikka, og bare skudd seg rett av og vil ikke på igjen...!! (Fikk først en, som klikka, så fikk jeg ny 2 ganger, og den 4.gangen fikk jeg den aller første jeg kjøpte ,tilbake som var fikset på verksted, men som også klikka.) Har nå bestemt meg for at jeg er dritt lei hele mobilen, og skal nå få bytte den i en annen.. Egentlig vil jeg ha nokia, men de har jo ingen tilsvarende som har gode taster (skriver mye sms'er). Har då egentlig kommer frem til enten SE w700i , w810i eller den nye k800i. Den siste ser jo veldig bra ut, noen som har forslag til hva som hadde passet? Det viktigste er at tastene er gode.. Men, spurte de på elkjøp i går, om jeg kunne velge en hvilken som helst mobil da, eller om jeg må betele noe mellomlegg hvis jeg feks vil ha k800i, siden den er dyrere. Dette visste de ikke, noen som vet hvordan dette funker? For enten må jeg evt betale et mellomlegg for å få en lignende mobil, eller så må jeg "ned i standard"! fra 6280'en ... Gidder ikke å betale ENDA mer for å få en lignende tlf, da jeg egentlig var veldig fornøyd med 6280'en! Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har kjøpt en Nokia 6280 jeg også, er drittlei probleme slik som deg. Selv vurderer jeg og legge til et par tusenlapper for å kjøpe Nokia N80. Svindyr telefon, men trolig verdt pengene... http://www.itavisen.no/php/art.php?id=304878 Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvis du var veldig fornøyd med 6280 som du skriver, kanskje du burde ta en titt på Nokia 6233? Lenke til kommentar
missT Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Hvis du var veldig fornøyd med 6280 som du skriver, kanskje du burde ta en titt på Nokia 6233? 6408419[/snapback] Ja, har faktisk ikke lagt merke til 6233 før idag, den såg jo veldig grei ut! Liker Nokia best, alltid det jeg faller tilbake på. Den kunne de skaffe på elkjøp fra ca 6.juli, så da må jeg vente enda lenger!! Men det er jo bedre det, så får jeg en tlf jeg blir fornøyd med.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nokia N80, den er kansje litt dyr, men det er en glimrende telefon Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Fikk min N6233 i dag (1090,- på Siba m/abb.) Har ikke fått testet ut alt på den enda, men så langt har jeg bare positive inntrykk! Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hva med 6233 eller 6131? Begge bra mobiler, og jeg har ikke hatt trøbbel med dem, Derimot har jeg hatt 2 stk 6280, og de er levert tilbake til forhandler, grunnet feil/mangler. Jeg burde jo klart å lese tegninga ut fra alle (og helt sikkert berettigede) negative tibakemeldinger her på forumet. Likevel kjøpte jeg (idioooot) 6280, men takket være min konge mobilforhandler, fikk jeg til en ordning på hele greia, og med et stort glis attpåtil. ' Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Om du ikke er redd for litt størrelse så er knappene på Nokia 6680 geniale. Har aldri kjent så gode taster før. Lenke til kommentar
laqua Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ja, har faktisk ikke lagt merke til 6233 før idag, den såg jo veldig grei ut! Liker Nokia best, alltid det jeg faller tilbake på. Den kunne de skaffe på elkjøp fra ca 6.juli, så da må jeg vente enda lenger!! Men det er jo bedre det, så får jeg en tlf jeg blir fornøyd med.. 6409085[/snapback] Neida du trenger ikke vente så lenge, hvis du søker i prisguiden får du jo opp 34 treff Fra 2394 uten abb (mShop) og fra 599 med abb (Nowire) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå