N80-Newbee Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Trenger Hjelp Får ikke aktivert tråløst nettverk til min N80 Den finner flere tråløse nett hvis jeg går inn på tilkobling og velger videre til WLAN, men jeg får ikke lagt de til som tilgangspunkter. Når jeg skal surfe så kommer de ikke opp på den listen som man kan velge tilgangspunkt heller, det står bare Std. tilgangpunkter og netcom, og telenor, men det er jo ikke WLAN, hvordan fikser jeg det, jeg har passord for å koble meg på nettene..... Frustrert Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Får ikke aktivert tråløst nettverk til min N80 ... 6405362[/snapback] Sett "alltid spør" i stedet for "standard tilkobling" eller "bruker definert" i innstillinger/tilkoblinger så søker N80 automatisk etter WLAN når du vil på nett. Se forøvrig denne tråden om N80 Endret 29. juni 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
N80-Newbee Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Det funker ikke kommer bare opp med Std tilkoblinger Og under verktøy, instillinger og tilkoblinger er det ikke mulig å velge det... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det funker ikke kommer bare opp med Std tilkoblinger Og under verktøy, instillinger og tilkoblinger er det ikke mulig å velge det... 6405568[/snapback] OK, det stemmer. Du må åpne 'mine egne/web/' trykk "valg" -> "innstillinger" og endre tilgangspunt til "alltid spør" Lenke til kommentar
N80-Newbee Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Det funker ikke kommer bare opp med Std tilkoblinger Og under verktøy, instillinger og tilkoblinger er det ikke mulig å velge det... 6405568[/snapback] OK, det stemmer. Du må åpne 'mine egne/web/' trykk "valg" -> "innstillinger" og endre tilgangspunt til "alltid spør" 6405617[/snapback] TUSEN TAKK! DET FUNKA! HOLDT PÅ Å BLI SPRØ!! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Bare hyggelig Forøvrig anbefaler jeg deg å følge linken i det første svaret mitt, det står mye bra tips i den tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå