Eskil87 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg skal snart kjøpe meg et Logitech Z-560 høytaler sett og lurer på om det er noen som vet om det kommer til og bli noe særlig billigere for Z-560 i nærmeste tid? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Har ikke sett noen prisfall siden den kom ut, må sikkert bli lansert noe bedre først. Eller at noen vanlige butikker sitter inne med et stort lager.... PS: pass på at ikke pc'en fakker seg opp og sender en høy pipelyd over lengre tid i bakgrunnen mens du spiller musikk så du ikke hører d :smile: tok anlegget mitt, er til reprasjon nå... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Hehe, skal passe på det Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Logitech Z-680? Bedre? Tror de er ganske seie/sege på prisen... Vil nok ikke gå ned no særlig før noe revolusjonerende kommer (hvertfall hvis det kommer noe fra noen andre firmaer, og de må pressene ned prisene for å holde konkurransen) :smile: Joachim Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Ja det var det jeg tenkte, om de ville sette ned prisen på Z-560 PGA Z-680 :smile: Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Tror ikke du kan regne med noe annet enn et "naturlig prisfall", som går ut på at produktet etterhvert blir "gammelt" og erstattes av nyere modeller. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 18:24, skrev Eskil87:Jeg skal snart kjøpe meg et Logitech Z-560 høytaler sett og lurer på om det er noen som vet om det kommer til og bli noe særlig billigere for Z-560 i nærmeste tid? Jeg har tenkt å kjøpe en ny bil, en toyota lexus. Jeg har bare 10.000 kr å bruke på bil, så jeg lurte på om noen vet om 2002 modellen ville falle i pris i den nærmeste tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå