EssspeN Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Synes det var litt artig med denne videoen fra PlayStation Magazine. http://bloggen.itavisen.no/index.php?optio...d=137&Itemid=14 Ser ut som det er litt etterslep der? Noen som har prøvd dette her eller? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 De nye kontrollerne vil nok bli bedre enn de gamle (som vel er fra 1999), men denne videoen tar jo opp et fint poeng: nettopp at rumble og bevegelsessensoren fungerer fint sammen, til tross for Sonys påstander om at det ikke går. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nå bruker han jo ikke kontrollen til ps3 eller ps3 i hele tatt. Han bruker jo ps1 og ps2 med en håndkontroller fra '99. Så man må jo kunne regne med at det vil bli bedre en det man så på skjermen hans når ps3 kommer ut... Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) I følge Gamereactor så bestemte Sony seg for bevegelsessensoren bare fem dager før E3. "Å, nei vår presskonferanse er ikke interessant nok! Finn på noe fort" Skal ikke være noe problem for dem å iplementere vibrasjon, jeg er ganske sikker på at det har noe med Immersion saken å gjøre. Endret 29. juni 2006 av Spidy Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nå kjenner jeg folk som kjører bil spill og andre spill som bruker hele kroppen når de svinger osv. For dem så kan det jo bli moro Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Merkelig at tråden her kom så sent. Da jeg så artikkelen for 3 dager siden tenkte jeg gamer.no slang seg over den som gribber. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nå kjenner jeg folk som kjører bil spill og andre spill som bruker hele kroppen når de svinger osv. For dem så kan det jo bli moro 6405502[/snapback] Har av og til de samme tendensene sjøl. Så ja, for noen vil det vere ganske naturlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå