TST Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Xbox-sjef Peter Moore syns Xbox 360-kontrolleren er ekskluderende, og hinter til at Microsoft kanskje jobber med en forenklet versjon. Les mer Lenke til kommentar
teekej Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det blir sikkert greit med en nytenkende kontroll for 360 som samtidig er lett å styre spill med. Gleder meg til den kommer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Bare de holder seg unna sense opplegget,ellers har vel Sony eit poeng i den siste uttalelsen om at MS kopierer dem :!: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Håper de beholder den gamle også, driver å vurderer å kjøpe et par sånne som en all-round emulator-kontroll, virker som den passer greit både til snes, ps og xbox. AtW Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 En eventuell forenklet kontroller vil nok bare støttes av et fåtall spill (arkade-, bil- og enkelte sportsspill), så jeg ser ikke helt vitsen men.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 En eventuell forenklet kontroller vil nok bare støttes av et fåtall spill (arkade-, bil- og enkelte sportsspill), så jeg ser ikke helt vitsen men.. 6405993[/snapback] Ja det tenkte eg også på. Ellers må jo utvikler implementere inn mulighet for begge typer kontroll LITT ekstra arbeid isåfall. Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Bare de holder seg unna sense opplegget,ellers har vel Sony eit poeng i den siste uttalelsen om at MS kopierer dem :!: 6405631[/snapback] Eg er ikkej så sikker på det. Eg vil heller seie det er Sony som i utgangspunktet har kopiert MS sin gamle "Free style pro"-kontroller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Bare de holder seg unna sense opplegget,ellers har vel Sony eit poeng i den siste uttalelsen om at MS kopierer dem :!: 6405631[/snapback] Eg er ikkej så sikker på det. Eg vil heller seie det er Sony som i utgangspunktet har kopiert MS sin gamle "Free style pro"-kontroller. 6415214[/snapback] Jo er klar over det. Men det var i utg.punktet Wii som banet vei for den teknologien i nestegenerasjons konsollene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg