Nilsen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Minnekortlesere finnes det nok av. Vi tester en snerten enhet som gjør seg godt sammen med din bærbare. Les mer Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Too bad, kameraet mitt bruker xD så det blir nok ikke noe kjøp på meg . Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jammen hastigheten da, mann, hva med den? Hvor rask er den? Selv om den støtter USB2.0 er det stor forskjell på "sustained data transfer rate" på forskjellige USB-hubber. Dette er litt uklart/direkte feil(?): For ordens skyld; Du får ikke USB 2.0-hastighet ved å koble denne huben mot en USB 1.1-port. Dette produktet er en hub, ikke et produkt som tilbyr USB 2.0. En USB2.0-hub tilbyr USB2.0, jeg trodde det var det som var poenget med en USB2.0 hub! Hele avsnittet kan sløyfes i sin helhet! En annen ting, på norsk kan man godt skrive "til hinder" istedenfor "til obstruksjon". Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du er like hyggelig som vanlig Mr. Burns - forumet hadde jo vært kjedelig uten folk som deg, som til stadig kommer med konstruktive tilbakemeldinger... Når det er sagt; Hvordan kan man få USB 2.0-hastigheter når man kobler selve HUB-en til en 1.1-port. Skulle si seg selv at overføringshastigheten mellom maskin og enhet ikke går kjappere en det tregeste ledd. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Du er like hyggelig som vanlig Mr. Burns - forumet hadde jo vært kjedelig uten folk som deg, som til stadig kommer med konstruktive tilbakemeldinger... Når det er sagt; Hvordan kan man få USB 2.0-hastigheter når man kobler selve HUB-en til en 1.1-port. Skulle si seg selv at overføringshastigheten mellom maskin og enhet ikke går kjappere en det tregeste ledd. 6405588[/snapback] Hmm, ja, jeg er jo ikke så hyggelig til tider... Jeg kunne nok ha uttalt meg litt mindre kvasst. Beklager så mye! Jeg mener fremdeles at forumet skulle hatt en avbryt-knapp ved siden av "legg til svar"-knappen... Ang. usb-saken så sier du det bra selv, og da er du kanskje enig i at det avsnittet er litt unødvendig? Endret 29. juni 2006 av Mr Burns Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det er bare en liten ting jeg lurer på: I konklusjonen skriver du at prisen er et pluss. Hva koster en slik greie egentlig? Ifølge linken til prisguiden lenge nede på siden er det ingen som selger denne greien. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det er bare en liten ting jeg lurer på: I konklusjonen skriver du at prisen er et pluss. Hva koster en slik greie egentlig? Ifølge linken til prisguiden lenge nede på siden er det ingen som selger denne greien. 6405793[/snapback] Det står da vitterlig i konklusjonen at denne enheten ligger på rundt 350 kroner.. Men mange treff fikk den ikke, det skal innrømmes. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du er like hyggelig som vanlig Mr. Burns - forumet hadde jo vært kjedelig uten folk som deg, som til stadig kommer med konstruktive tilbakemeldinger... Når det er sagt; Hvordan kan man få USB 2.0-hastigheter når man kobler selve HUB-en til en 1.1-port. Skulle si seg selv at overføringshastigheten mellom maskin og enhet ikke går kjappere en det tregeste ledd. 6405588[/snapback] Ang. usb-saken så sier du det bra selv, og da er du kanskje enig i at det avsnittet er litt unødvendig? 6405658[/snapback] Det er en notis for de som skulle måtte tro at man får USB 2.0 mot selve maskinen sin ved å bruke denne enheten, kunne muligens formuleres noe anderledes - det kan jeg være enig i Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Too bad, kameraet mitt bruker xD så det blir nok ikke noe kjøp på meg . 6405331[/snapback] Jeg må virkelig beklage. Jeg fikk nettopp mail fra Akasa, og denne enheten støtter faktisk xD minnekort. Disse kan plaseres helt til venstre i "SM" slotten. Beklager denne glippen Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg ser det står at denne kortleseren kan kopiere kort i mellom? Kan man gjøre dette uten PC? Kan man også kopiere fra minnekort til eksternharddisk uten PC? Hvis ikke dette går, finnes det andre kortlesere som kan dette? Hva trenger man eventuelt? Noen som har en løsning for ferieturen med kamera og en liten 2,5" harddisk, men uten PC? vet om muligheten med ipod og iaudio X5.. Noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå