Månegahl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei! Trenger litt hjelp her. Var ute i hagen og trimmet kantene på min plen med en kanttrimmer, eller humle som den også kalles. Men så røyk den litte tråden inni der den kutter. Hvordan får jeg dradd ut mer. Får det ikke til. Har en Borsch kanttrimmer. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Den "koppen" som er under der har en funksjon som skla mate ut med gøtt. Hold "gassen" inne og trykk klipperen ned i plenen, så skal det komme mer gøtt ut. Hvis gøttet har forsvunnet helt inn i koppen må du ta denne av, det er som regel en ganske enkel måte å gjøre dette på (trykke på hver sin side av den og dra av, eller noe). Det er også mulig du er tom for gøtt, da må du fylle på. Lenke til kommentar
Månegahl Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Takker... Skal ut å prøve dette nå! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg hadde dette problemet her om dagen. Klarte ikke å åpne koppen så jeg brukte 20 minutter på å lirke den ut igjen med to pinner. Etter ca et minutt med klipping føk den inn igjen.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Min tråd er ganske enkel og få ut mer. Jeg bare trykker koppen ned, og vrir, så åpner den seg, så er det bare å dra ut mer tråd, og sette på koppen igjen, og klipperen er ferdig til bruk. Lenke til kommentar
Månegahl Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Hehe... fikk det til jeg... Trykka inn knappen drit lenge. Men det gikk! Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 diskusjon.no sover aldri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå