Gå til innhold

Gamesmix.com er lagt ned:-(

Anbefalte innlegg

Skulle ta turen innom Gamesmix.com idag og ble møtt med "Kjære kunde.

Gamesmix.com har lagt ned sin virksomhet og butikken er nå stengt. Alle ubehandlede bestillinger er makulert og ingen restordre vil bli ekspedert."

Herregud..Jeg har handlet 95% av mine spill der og har vært kjempefornøyd med alt jeg har bestilt.. Jeg hadde ikke engang hørt noe om at gamesmix skulle nedlegges..Dette er skikkelig tragisk..Hvor søren skal jeg handle spillene mine nå da? Gamesmix....Why..Why?

Gone but not forgotten :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den svenske versjonen av siden forteller hva som har skjedd.

6405115[/snapback]

Tror det bare blir den svenske delen....

For de har tidligere lagt ned den danske og finske delene av selskapet... så har vell litt med konkuransen....

*edit*

men å bestille derfra for under 200kr går fint :)

For da slipper man å batale told :)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Den svenske versjonen av siden forteller hva som har skjedd.

Jeg viste at svenskene hadde kjøpt opp Gamesmix men jeg trodde ikke de skulle legge ned gamesmix....forbannade svenske faenskap..

Er så sinnsykt forbanna på svenskene for at de har lagt ned gamesmix.com...Det var en konge spill nettbutikk...

Men men..Har ikke noe annet valg enn å bruke discshop.se..Så nå har jeg bestilt Flatout 2 :D

Faen for noen idioter..Discshop.se tar ikke imot bestillinger fra norge..Fikk nettopp mail i fra de :mad: ..Jaja..Jeg forhåndsbestilte fra PlayX :)

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Andre gode nettbutikker til spill som jeg bruker er:

Spiderman.no

Kanskje ikke helt best i pris. Men de har de fleste spill som kommer ut. Også import spill om du har chip installert =)

gamezone.no

Bra priser. Stort utvalg =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

og jeg som var kjempe tidlig ute og forhåndsbestilte World of warcraft: burning crusade derfra :(

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...