taleg Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Xp funger greit nok da så lenge du ikke bytter hardware, oppgraderer software, og ikke bruker annet enn MS software :wink: Etter min erfaring så er Xp veldig bra for dem som ikke fikser på og tweaker maskinen. Personlig ligger jeg et sted i mellom de som ikke bruker annet en ms software og tweaker (Øh.. kanskje næremere det siste :smile:. Og for meg fungere xp, ok sånn generelt sett. Men jeg vet også det at hadde jeg kunne kjørt alle favoritt programmene mine under linux på en lett og enkle måte, Da hadde jeg byttet på dagen. Xp fungerer det.. så lenge du aldir har lyst til å oppgradere noe annet en MS programmer. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 jøss ! hmm hvis jeg sammenligner med musikk cdèr så må jeg kjøpe 3 av samme slaget : en til stuen, en til bilen og 1 til den bærbare hahah dumt, men sikkert sant da at jeg må ha en winxp lisens til hver av mine maskiner LOL Quote: Den 2002-11-11 11:22, skrev SunKing: Quote: har 3 maskiner (hjemmenettverk), bygger og bytter ut ofte. kona har en + barna deler en + at jeg har en helt for meg selv (dette er det eneste jeg får ha som er helt mitt + pultosten min ) Bruker samme lisens på alle (dette er vel lovlig for svarte ? ) Nix. En lisens for EN maskin. Bruker du XP på tre maskiner, må du ha tre lisenser. Derfor må du ha ny kode hver gang du bytter litt hw, fordi den koden du har fått gjelder for en annen maskin... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Det finnes produktkoder som ikke krever aktivering. [ Denne Melding var redigert av: jonepet på 2002-11-14 05:59 ] Lenke til kommentar
Snask Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 xp er ikke spesielt dårlig. 3mnd formateringer er IKKE nødvendig. Dere greier tydlighvis ikke å optimalisere os'et deres og tydlighvis ikke å bruke det heller siden dere opplever mye heng. (eller dere har utrolig crap hardware). Slå av alt visualisering, la det se ut som 2k. Barnehage utseende er ikke veldig kult. Deaktiver alle servicer dere ikke bruker. Selv om det er bare noen mb ram her og der dere sparer så blir det litt alikevel. F.eks print spooler hvis dere ikke har skriver. Ikke installer alt mulig dritt. Rensk opp i registry'et engang i blandt. Start minst mulig programmer i oppstarten. Installer tweakui / tweakxp elns og få bort alle de idiotiske løsningene til ms. hvem i allverden vil se på en animert hund når de søker? Lenke til kommentar
lerrun Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 so nice... all words, which are understandable for me are - IKKE and JEG, but I guess you are talking about programming.. very well, my father is a programmist and I must say - this job sucks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå