Foramannen av styret Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei Lurte på hvem man skal sende klage på standpunktkarakter til? Går allmen grunnkurs. Dette haster! På forhånd takk Lenke til kommentar
helenehg Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 hei. Så du klagen jeg sendte deg. du leverer den på skolen, og så ser rektor på den. Er du heldig endrer rektor karakteren. Endrer ikke han den, sender han den videre. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvem skal man sende klage på eksamen til da? Skolen har jo for lengst tatt sommerferie, og skolen har vel ikke noe med hva en sensor oppi gokk har gitt meg? Lenke til kommentar
Foramannen av styret Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jepp så klagen din helenehg Har sendt den til skolen på epost, men dette er da altså feil da? Endret 29. juni 2006 av Foramannen av styret Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du kan sende det til utdanningsetaten i din fylkeskommune. Hvor bor du da ? Lenke til kommentar
Foramannen av styret Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Du kan sende det til utdanningsetaten i din fylkeskommune. Hvor bor du da ? 6405685[/snapback] Bor i Oppland Lenke til kommentar
helenehg Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Skolen har ikke tatt ferie. Rektor, og de som tar seg av klagen, er fortsatt på skolen. De skal være tilgjengelig for elever som vil klage. Var selv på skolen i går. Dra dit, så ordner de klagen for deg. Får jeg se klagen din eller? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Skolen har ikke tatt ferie. Rektor, og de som tar seg av klagen, er fortsatt på skolen. De skal være tilgjengelig for elever som vil klage. Var selv på skolen i går. Dra dit, så ordner de klagen for deg. Får jeg se klagen din eller? 6405806[/snapback] Må man skrive en klage for eksamen selv? Er jo rundt fire uker siden jeg skrev den jo, husker jo ikke engang hva som står der. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Skolen har ikke tatt ferie. Rektor, og de som tar seg av klagen, er fortsatt på skolen. De skal være tilgjengelig for elever som vil klage. Var selv på skolen i går. Dra dit, så ordner de klagen for deg. Får jeg se klagen din eller? 6405806[/snapback] Må man skrive en klage for eksamen selv? Er jo rundt fire uker siden jeg skrev den jo, husker jo ikke engang hva som står der. 6409782[/snapback] Du har rett på en kopi av besvarelsen din. Du henter den på skolen (kontoret, resepsjonen osv.). Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Klage på standpunkt blir uansett ikke klar før til høsten uansett. Da må man ha en formell begrunnelse også. Dette kan man levere på skolen. Eller evt. poste til skolen ettersom de ihvertfall har en eller flere på skolen en gang i uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå