Gå til innhold

Bæbar til Gaming


spot_

Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Jeg lurte på om noen der ute viste om en bra pc som funker til spill som World of Warcraft og Counter-strike og evt andre spill. Den kan ligge i pris mellom 12-14tusen. Jeg vet ikke hva jeg skal velge av prossessor eller noe, vist men hva dere har takk.

 

Minimum:

1024ram

256ram på skjermkortet.

80-100gb harddisk.

17" skjerm (wide)

Endret av eqip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens

 

Jeg lurte på om noen der ute viste om en bra pc som funker til spill som World of Warcraft og Counter-strike og evt andre spill. Den kan ligge i pris mellom 12-14tusen. Jeg vet ikke hva jeg skal velge av prossessor eller noe, vist men hva dere har takk.

 

Minimum:

1024ram

256ram på skjermkortet.

80-100gb harddisk.

6404734[/snapback]

 

 

Dell xps. men da må ut med litt mer en 14k

Lenke til kommentar

W3J Egner seg neppe til noe særlig "heavy" gaming, desverre. Men Asus med X1600 kort får du fra ca 11000 og oppover, syns absolutt de er verdt å ta en titt på. Og bytt ut harddisken, den er på 4200rpm, noe som gjøre loadetid tregere osv. De har i alle fall utmerket byggekvalitet, og et pent design :)

Lenke til kommentar
Hva med den offisielle spille pc'en til Gaming Tournament ESWC Grand Final 2006, nemlig Asus A6jm til den nette sum av 14999,-. Den er konfigurert med et GeForce 7600. Sikler på en sånn selv, selfølgelig  :dribble:

6405339[/snapback]

Hvordan forsvarer den en prisforskjell på 1500,- i forhold til A6Ja? :hmm:

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Hva med denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35940 Har jo et veldig bra grafikkort.

6405454[/snapback]

 

Den der virker jo veldig bra i forhold til prisen

6405605[/snapback]

 

Kan jo legge til 512 ekstra med ram, så burde den ihvertfall kunne dra det meste med akseptabel fps. Mener det skal være en test av denne eller lignende på hw.no Tror det var skjermen og batterilevetiden som var ankepunktene mot den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...