AtheusNor Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg skal kjøpe et fotballspill i dag! Den siste uken har jeg lest og funnet ut at det står mellom 2 spill. Pro Evolution Soccer 5 og FIFA 06. Hvilket bør jeg ta? dette er til xbox altså. jeg er en ganske erfaren gamer når det gjelder fotballspill. Jeg har søkt men ikke funnet en annen tråd om dette, men hvis det er så link meg og så få denne tråden stengt. Endret 29. juni 2006 av cissaman Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Spiller ikke noe særlig fotballspill - men har hørt at PES er et veldig bra spill, bare uten navnene på spillerne, fordi de har EA rettighetene på. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...658529.ece' Les den Cissaman Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...658529.ece' Les den Cissaman 6404950[/snapback] Fikk bare URL not found Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg kjøpte PES 5, men jeg lurer bare på atpå treningen står det at du bruker pilene på kontrolleren går det heller ann å bruke analogestikken? Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Litt OT, men noen som vet sånn ca. når PES 6 kommer, der jeg har sjekket står det bare 2006... Tilbake til spøsmålet, jeg ville valgt Fifa World Cup 06 eller PES, siden du skriver at du er en erfaren spiller er PES det beste... Jeg liker begge, og skal ha FIFA 07 og PES 6 når de kommer ut... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Etter at jeg gikk over fra FIFA-serien til PES (PES3 den gangen), har jeg ikke sett meg tilbake. Det er to helt forskjellige spill. Du må nesten prøve dem begge for å forstå det. Jeg anbefaler ihvertfall PES5 på det varmeste. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fant fram PES5 (Xbox "original") her for noen kvelder siden, og fy *sensurert* så frustrerende spill... Jeg klarer ikke å score mål! Heldigvis er det ikke like vanskelig å forsvare seg, så samme pokker hvilken vanskelighetsgrad jeg setter det på, 1 eller 6 stjerner, kampen ender like fordømt 0-0. I sist kamp nå fikk jeg straffe, og den klarte selvfølgelig den dotten av en spiss å sette i stolpen. Åh, jeg blir så hissig.. Seks kamper inn i Master League-sesongen (6 stjerner, Fiorentina) 0-6-0 og 1-1 i målforskjell. Greit, jeg har scoret mål. En straffe det også. Midt i kassa. Baklengsen var såklart et selvmål, en dårlig klarering gikk rett i en medspiller som løp ballen i mål. Jeg syns kontrollen er så ufattelig tung og treg! Ikke reagerer den som jeg vil heller, nå nylig jagde spilleren min en motstander opp mot cornerflagget. Jeg trykka NED alt jeg makta jeg, men spilleren min skulle på død og liv i kroppen på motstanderen. Sånt irriterer, føles som jeg bare har delvis innflytelse på hva som skjer utpå der. ...sutring over.. Lenke til kommentar
karnov Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 begge er dårlige denne gangen. årets soleklart beste sportsspill er NHL 08. ville mye heller kjøpt det. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 NHL er det beste ja. Men ikke enig i den fifa/pes vurderingen din. Pes greit nok det synes jeg ikke var noe bra i år. (kan like så godt spille det forje) Men fifa har fått til ett knakende godt spill. Spillerne sentrer faktisk dit du vil ha ballen(noe som ikek har vert like mye tilfellet før), grafikken er meget god, og kontrollen(til 360) er slående god. Eneste dumme er at de faen ikke vil møte ballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå