ziggerdigg Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg skulle oppdatere driverene mine til Mobility™ Radeon® 9600 idag, siden cs krevde at jeg hadde de nyeste driverne. (fikk en feilmelding når jeg prøvde å starte spillet) Fulgte det supporten sa jeg skulle gjøre: http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1 Problemet oppstår når jeg kom til punk2 under supporthjelpen. Jeg skulle installere det programmet jeg hadde lastet ned, men det vill ikke bli installert. Feilmelding som kommer opp er : INF error Video driver not found Så sier den: Try to setup your display adapter with a standard VGA driver before running setup Under device manager har jeg en feilmelding under other devices Vidoe Controller (VGA Compatible) Har prøvd å oppdatere den, men har ikke windows cd'en her jeg er nå. Finnes det noen annen måte å få fikset dette problemet på? Eller trenger jeg en windows cd ? Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du kan jo laste ned drivere fra www.ati.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå