ragamuffin Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Isbreene er spennende greier, gitt. Dette er på Svellnosbeen i Jotunheimen (Eventyrisen som den er bedre kjent som) Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Oi, stilig... Men jeg skulle gjerne ha sett litt mer av toppen på bildet, jeg synes det var litt forstyrrende at du hadde med deler av himmelen, mens resten var kappet av. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 stilig bilde! elsker nyansene av blått. De kommer virkelig frem her! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Dette bildet likte jeg. Her fungerer alt for meg, av en eller annen grunn. Fargene, formene og de "små menneskene" på breen. Man against nature. Liker også rammen, som bare er der for å forhindre at bildet glir ut i ingenting (i de lyse partiene). Høyreklikk, lagre som.... Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Dette bildet likte jeg. Her fungerer alt for meg, av en eller annen grunn. Fargene, formene og de "små menneskene" på breen. Man against nature. Liker også rammen, som bare er der for å forhindre at bildet glir ut i ingenting (i de lyse partiene). Høyreklikk, lagre som.... 6404890[/snapback] Mange takk til deg, og MrLee og abraxa også Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Deilig bilde! Bringer tilbake gode minner for meg personlig. Har gått i svellnosbreen 2 ganger, sansynligvis norges flotteste brefall! Har en del flotte bilder derfra selv, får se om jeg får lagt ut noen av de en dag. Når vi første er inne på svellnosbreen, kan jeg på det sterkeste anbefale en tur som går fra Spiterstulen til Galdhøpiggen, men hvor du går Svellnosbreen oppover og ikke den kjedelige stien. Sannsynligvis en av Jotunheimens flotteste turer. Mulig å gå den som guidet tur også for de som ikke er så rutinert i isbre. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ser det faktisk så kult ut i virkeligheten? Kansje jeg må komme meg ut av stolen her å gå meg en liten tur ^^ Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Ser det faktisk så kult ut i virkeligheten? Kansje jeg må komme meg ut av stolen her å gå meg en liten tur ^^ 6405220[/snapback] Heheh..La meg si det sånn at det er adskillig kulere i virkeligheten enn å sitte å kikke på et bilde på en monitor Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Dæven det var mye isopor. Stilig bilde Det blir dramatisk og kult når du tar et så stort utsnitt med med så små mennesker. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kan vel bare slenge meg på her og si at bildet var flott, veldig interresant med fargene og plasseringen av menneskene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Når jeg så bildet, før jeg leste kommentarene, var menneskene forstyrrende for intrykket. Det er fordi at uten dem har motivet en virvelstrømseffekt på øyet, hvor menneskene stoppet den. Etter å ha lest kommentarene, så er jeg også enig i at disse passer inn. Forvirrende tilbakemelding ...? Har du mulighet til å redigere bort menneskene, og vise resultatet? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) For å være helt ærlig, så ville jeg hatt enda mer blåfarge i bildet. Syns de gråe partiene ødelegger noe, men absolutt, fint bilde forde . Endret 29. juni 2006 av Seian Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Takker for nye kommentarer Når det gjelder menneskene mrmus, så er de absolutt essensiellt for bildet slik jeg ser det. Men du må gjerne redigere de bort du ,om du vil se bildet uten... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Midt i bildet mellom breveggene, sitter det en fastklemt figur med kvadratisk hode, denne blir øyet mitt dratt mot. Morsomt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå