Goliath Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er dette Northbridge på mitt hk? Hvis så, kan jeg benytte meg av denne passive kjøleren fra Zalman istedenfor viften? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Eg trur den skal passe. Eg kjøpte ein slik, og den passa ikkje. Men det er vel fordi eg har eit litt spesielt hovudkort der det ikkje er skruhol rundt northbridge. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Så du konstanterer at valgt område på hk mitt er Northbridge? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jepp, det er northbridge. Lenke til kommentar
redstuff Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 vær obs, hvis du skal brukte vifteløs, så må det være luftsirkulasjon - ellers blir NB muligens så varm at det blir ustabilt Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) vær obs, hvis du skal brukte vifteløs, så må det være luftsirkulasjon - ellers blir NB muligens så varm at det blir ustabilt 6404450[/snapback] Jeg har en Mist 120mm rettet mot den uten noe som helst i veien..det bør vel holde? Og bruker seff Artic Silver istedenfor Zalmans pasta.. Endret 29. juni 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå