ZoRaC Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kjører en "file_get_contents" mot en URL-adresse. Problemet er at hvis scriptet ikke får åpnet denne, så står den å venter til scriptet "timer ut" (30 sek). Er det mulig å endre slik at "file_get_contents" stopper og returnerer "false" etter f.eks 5 sek? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Vet ikke om jeg er langt ute, men hva med å kjøre en file_exist, og om den eksisterer, så leser du innholdet, ellers leser du ikke? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Var inne på tanken jeg også, men er usikker på om et fungerer? Tenkte jeg skulle spørre her for å høre om noen hadde noen ideer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) e det stor fil då? det kan godt være at du må endre i php.ini-filen... der e det vel angitt en timeout-tid på enkelte kommandoer... men... ikkje ha 100% tillit til den "ideen"... e ikkje ekspert her... Endret 29. juni 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 e det stor fil då? 172 byte Er ikke helt sikker på om det er åpning av siden den stopper på, eller om det er noe annet i den funksjonen, skal se litt mer på det senere i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 e det stor fil då? 172 byte Er ikke helt sikker på om det er åpning av siden den stopper på, eller om det er noe annet i den funksjonen, skal se litt mer på det senere i dag. 6410867[/snapback] då har ikkje eg peiling... **håper at andre kan hjelpe han** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå