Fry^ Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg har et lite problem med min tv - ut innstilling. Jeg har et geforce4 ti 4200 kort og kjører windows2000. når jeg kjører på tv`en får jeg bare sort hvit, hva skal jeg gjøre ?? jeg bruker composit utgang. (rca) Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 uff,uff, uff.... Har du søkt på forumet? Det er MANGE poster med dette emnet... Du har ikke endret instillingene til PAL... Søk på forumet med disse ordene: "SORT HVITT TV UT" Lenke til kommentar
Baldiman Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Har du prøvd Tv tool ? Lenke til kommentar
Erra Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Som regel kommer dette av at du må velge enten SVHS eller Composite (Sammensatt video ut) Må trikse litt for å få dette til...skal forklare: Gå først inn på Nview egenskapene -> velg Kloning... I Skjerm: velg Tv'en din... Nederst til høyre velg enhetsinnstillinger -> velg utdataenhet Her setter du Format til: Pal-B Og utdataformat for video : enten sammensatt eller svhs... -------------------------------- NB! Den er litt rart her, jeg bruker selv svhs, men får svart/hvitt da...men om jeg skifter til sammensatt -> voila så har jeg farger... Edit: mener ikke at jeg får farger om jeg skifter til annen kabel altså, mener bare at jeg får farger på TV'en om jeg settet utdataformat til "Sammensatt" selv om jeg egentlig har SVHS kabel tilkoblet. [ Denne Melding var redigert av: Erra på 2002-10-14 17:53 ] Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Går fint ann å bruke s-video kabel til å sende composite signal, siden composite bruker samme inngang på scartkontakten som s-video bruker til luminans signalet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå