Gå til innhold

Illustrasjon av Konsoll-størrelser

KongRudi

Anbefalte innlegg

Nokon har laga ein samalikning mellom Wii og PS3. Overraskande kor liten Wii blir ved sidan av PS3.

6418919[/snapback]

Får ikke opp et eneste bilde. Har planer om å investere i en konsoll til høsten, x360 som frister mest foreløpig med tanke på Forza 2, men Nintendo-en ser jo snasen ut størrelsesmessig.

Edit til ttt: Da fungerte det fint :)

6418997[/snapback]

Seriøst, du ofrer ikke Forza2, som det høres ut som er et killer app i ditt tilfelle, for størrelse? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aaahahaha! Husker alle de her bildene som poppet opp på bl.a 4chan - "XBOX IS HUGE" +++

Lurer på hva som kommer når PS3 kommer. Med tanke på at den er større enn XBOX 1 :!:

6404272[/snapback]

Hehe, tenkte nøyaktig det samme. Xbox måtte man jo slå ned veggene for å få inn i stuen, skulle man høre på PS2-trynene.

Lenke til kommentar

Wii ser da helt klart finest ut av de tre. Den ser rett og slett bare Apple ut. Og det sier nok i seg selv nesten. Den glossy fine lakkfargen, det fine drevet med blått led-lys i. Ja alle disse fine detaljene gjør dette til en fin konsoll. Man kan jo bare tenke på hvor deilig det må være å se sitt eget speilbilde i konsollens lakk. Akkurat som å se på et svart og fint Schimmel flygel (Piano).

Dessuten er konsollen liten og fin og er en gjenstand man nødvendigvis ikkemmå stue vekk pga. av at den er så stor og tar så mye plass. Nei, denne konsollen kan man nesten putte rett foran tv-en. Beklageligvis har jo størrelsen gått på bekostning av plass til maskinvare som har ført til en svakere ytelse enn det jeg skulle ønske. Men det kan man diskutere et annet sted :)

Lenke til kommentar

jeg mener at størelsen på både xbox 360 og ps3 blir litt i meste laget. Ps3 ser i motsettning til 360 mye større ut antagelig vis på grunn av svartfargen. Ja den ser utrolig feit ut men nå har jo alle de andre konsollene ps3 bygger på vert sort.. i hvertfall 1 versjonen av 2 er. Ja 1ern var grå. Det jeg vil frem til er at ps3 er en liten utvikling av ps2 og psp. Vi har dashbordet på pspen (som i min mening er helt ufyselig og uoversiktelig) og meste av systemet til ps2. Det eneste er at Sony har lagt inn en blue-ray spiller og hd kvalitet som klarer å få prisen til å stige i veret.

Ja, jeg har litt lyst til å kjøpe ps3 men da vil jeg først se hva de klarer å stille opp med mot 360 for 360 og wii er til sammen vinnerne

Lenke til kommentar
Ps3 ser i motsettning til 360 mye større ut antagelig vis på grunn av svartfargen.

6442498[/snapback]

He he, hvorfor leser man følgende i alle verdens dameblader: "black is slimming"?

6442934[/snapback]

Man får male hvite tynne vertikale striper på den. Det er max slimming. :)
Lenke til kommentar
På de bildene som sammenligner Wii og PS3 sin størrelse, så håper jeg at det bare er et mikset hjemme bilde, for Wii så utrolig kjedelig ut på det bildet, i motsetning til hvordan den har sett ut ellers.

6443585[/snapback]

hehe. Wiien der er da bare en malte fjøl. kommer nok til å se litt bedre ut i ordentlig plast

Endret av Håvi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...