Gå til innhold

Illustrasjon av Konsoll-størrelser


KongRudi

Anbefalte innlegg

Kom over noen fine bilder som sammenligner størrelse på konsollene, som kan deles. :)

 

http://byonabi.haru.gs/ma2/vip/data/uppp37602.jpg

http://byonabi.haru.gs/ma2/vip/data/gamemacin.jpg

 

Nintendo har gjort en god jobb med å gjøre Wii liten, merkelig med en konsoll som er mindre enn kontrolleren.

Nesten så jeg frykter at jeg kommer til å rote den bort, om jeg kjøper en. :)

 

EDIT: Biletene er altfor store så eg endra dei til linker. Mvh siDDis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah! Herlig bilde! Huff her ser man virkelig kor JÆVLIG Xbox ser ut. Huff og huff. Wii meiner eg heilt klar er den penest konsollen som har blitt gidt ut noengang. PS2 slim er pokker ta meg sexy den også,så kommer vel på 2.plass.

 

360 er stilrein og flott,slettes ikkje verst. PS3 har eg uttalt meg mang ein gang om før,liker ikkje heilt designet. Pen er den ikkje. Men som han over er det liekvel noe med den så redde den fra å vere ein katastrofe. Gamcube er jo også hendih,kansje litt styggt med håndtaket bak men ;) liker fortsatt å se på min svarte GC for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Likte looken til gamle-Xboxen jeg. Den ser ut som det den er - en spillkonsoll, og ikke noe fancy/feminin utforming. Eller er gamecuben fin, men ser uhorvelig mye bedre ut i svart.

 

Forresten så ante jeg ikke at Wii kom til å bli SÅ liten. Ganske kult egentlig, men den kommer til å få en lav profil i huset hvis du kjøper både 360 og Ps3 i tillegg :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes det er helt idiotisk og diskutere størrelsen på konsollene npr forskjellen er så minimal (tenker ikke på wii nå)? I grove trekk er ps3en ca 2 cm bredere, høyere og lengre en 360.. 2 cm!! Det er omtrent så mye >_________< Og hva har vell størrelsen og si uansett? Du skal jo ikke akkuratt ha den i lomma eller kaste den rundt fordi. Jeg pleier hvertfall ha konsollene stående litt skjult, som regel under tven å bare slik fronten vises. Min mening er hvertfall at ps3en er stilren og passer inn i et "moderne" hjem. Da tenker jeg på at ps3en står gjerne i stil me tven og stereo anlegget som står ved siden av. 360en har stilig design, men den er "typisk" konsoll på formen.. Ikke at det er dumt, men i mine øyner appelerer den mer til en annen gruppe folk, enn ps3. Vis dere ser på f.eks di nye forsterkerene til Harman Kardon, Pioneer sine nye plasma skjermer eller noen typisk nye høytalere, så syns hvertfall jeg at ps3en går mye mer i stil med dette design messig..

 

Merk: jeg snakker kun om design nå, å det er kun mine meninger.. ikke noe "ps3 grafikk er best, 360 er enda bedre".. Er så lei den diskusjonen at jeg får lyst og spy..

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar
Den hvite er vell den di viste på e3 i fjor.. Den andre er det endelige resultatet..

6408712[/snapback]

 

Stemmer det! Som du ser er det ikkje luftehull i den grå :)

6408727[/snapback]

 

Jeg ble plutselig fascinert av nivået av ubrukelig kunnskap vi sitter med :lol:

Lenke til kommentar
Den hvite er vell den di viste på e3 i fjor.. Den andre er det endelige resultatet..

6408712[/snapback]

 

Stemmer det! Som du ser er det ikkje luftehull i den grå :)

6408727[/snapback]

 

Jeg ble plutselig fascinert av nivået av ubrukelig kunnskap vi sitter med :lol:

6413566[/snapback]

 

Hahah :p

Lenke til kommentar

Blir nok en Wii her i gården. Det eneste jeg kan se at 360 og PS3 slår den på er grafikk, men personlig syns jeg dagens grafikk er mer en god nok for å skape gode spill med god stemming. Dessuten fortrekker jeg en mer tegneserie aktig grafikk kontra pure realisme, slik som man finner i World of Warcraft. Men det som veier tyngst for Wii er prisen sammen med størrelsen og de orginale kontrollene. Blir spennende å spille med "hele" kroppen kontra bare fingerene og det er et stort potensiale i Nintendos system.

Lenke til kommentar
Nokon har laga ein samalikning mellom Wii og PS3. Overraskande kor liten Wii blir ved sidan av PS3.

6418919[/snapback]

Får ikke opp et eneste bilde. Har planer om å investere i en konsoll til høsten, x360 som frister mest foreløpig med tanke på Forza 2, men Nintendo-en ser jo snasen ut størrelsesmessig.

 

Edit til ttt: Da fungerte det fint :)

Endret av Frikky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...