tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg lurer på om det farlig å ha en gullfisk i et akvarium med små stimfisker? Har null peiling på fisk og søstra mi vil ha en gullfisk. Det er også sånne svarte slimsugere inni der. Endret 29. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Propaganda er sjef! 6404045[/snapback] Jeg vil tro dette er relativt ufarlig, for deg altså. Gullfisken kan få ekstreme traumer og rett og slett skite seg ut og dø i munnen din. Lykke til *edit: fixed Endret 29. juni 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Leste om stimfisk nettopp at de kan bli skremt ihjel av innførselen av et digert lubbent monstrum viss de har vokst opp i et akvarium sammen. Kanskje jeg skal begynne å skremme de litt med å banke hardt på ruten eller stikke hodet ned, slik at de blir vant til det nye innkjøpet Endret 29. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg hadde mine stimfisk sammen med en HAI på godt og vel 30 cm. De døde ikke av skrekk, men kan vel ikke stikke under en stol at det ble ferre og ferre og ferre av de for hver dag som gikk :!: Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 En ting er fiske "kræsj", En annen ting er miljøet for gullfisken. Gullfisker vil gjerne ha en kaldere temperatur på vannet en mye annen tropisk akvarie fisk. Jeg vil si at det ikke går overhodet. Les i noen akvarie bøker så finner du det ut. Mvh Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå