Vorpal Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal poste denne posten, så jeg posta den her. Jeg vet at det er/var en "innetid" for personer under 16. Men jeg lurer på når gjelder denne? Og når kan du være ute igjen? Ble nemelig stoppet av sivil politiet for et år siden eller noe sånt for og være ute med kamerater klokken 4 på natten (vi skulle til statoil for og kjøpe godteri ^^) og ble kjørt hjem (Uten godteri ) med en streng advarsel. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Så vidt jeg husker så var innetiden for kids under 16 ved midnatt. Det var for 5-7 år sia..husker ikke helt Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det der har jeg aldri hørt om. Det er jo foreldrene sitt ansvar. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det der har jeg aldri hørt om. Det er jo foreldrene sitt ansvar. 6404047[/snapback] Nei, det var faktisk en greie om det der for noen år siden, fordi det hang for mye ungdommer ute på byen seint osv..så det ble satt innetid til midnatt for folk under 16 Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Når kan man stikke ut igjen da? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 hæææ?!?! er det en låv som sier at folk under 16 skal være hjemme ved midnatt?? så da skal liksom ikke folk under 16 få gå på fest da!! det er jo helt på trynet... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg var aldri borte i noe saant. Jeg var da ute til langt utpaa natt foer jeg var 16. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det er nok veldig avhening av plassen. Vandrer du rundt på plata klokka 0400 så blir du nok fort tatt med hjem ja, er det ute på en landevei så blir du nok ikke tatt med hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå